Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloads extreem traag en mislukken.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Renetepeteet
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2014, 16:22
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Downloads extreem traag en mislukken.

#1

Bericht door Renetepeteet »

Sinds ongeveer 2 weken is het onmogelijk om via Spotnet iets te downloaden. De download snelheid is extreem laag met downloadtijden van meer dan 8000 uur (!) voor een bestand van 4-5 Gb (normaal ongeveer 40 minuten) en foutmeldingen als gevolg. Ook trekt Spotnet dan al het internet weg bij de andere computers/tablets/smartphones in huis. Heel soms is de downloadsnelheid heel even normaal maar al heel snel begint deze weer te vertragen. Ik heb een snelheidstest gedaan voor mijn Ziggo internetverbinding, maar deze is gewoon normaal. Mijn usenet provider is Eweka, maar zij kunnen mij ook niet helpen. Ik heb Spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alle instellingen van Spotnet staan zoals ze horen te staan. Ik heb al van alles geprobeerd en verschillende internetfora geraadpleegd maar kom er niet uit. Ook bij Ziggo kunnen ze me niet helpen. De helpdesk medewerkster van ziggo bekende zelfs dat ze prive exact hetzelfde probleem had.

Is er iemand die mij kan helpen dit probleem op te lossen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Downloads extreem traag en mislukken.

#2

Bericht door Blauwbek »

Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Zlatan
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2014, 07:41
Reputation: 0

Re: Downloads extreem traag en mislukken.

#3

Bericht door Zlatan »

Idem hier.
Downloadsnelheid zakt tot +/- 70bytes/s.
Na een paar minuten geeft hij aan dat de download is gelukt en in de map staan dan een paar nzb of rar bestaden die ik niet kan afspelen.
Dit is bij mij al een paar weken nadat de computer is "opgeschoond".

Het is puur bij de filter films, bij alle andere filters is de download snelheid normaal en zijn de bestanden ook correct.

Wie kan mij dringend helpen?

Alvast bedankt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer