Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

snelheid valt met alle spots nieuw en oud weg naar 0

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
beauthemaster
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2014, 14:56
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo

snelheid valt met alle spots nieuw en oud weg naar 0

#1

Bericht door beauthemaster »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET smart security
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: het begon ineens
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had eerst het probleem system out of memory, deze heb ik door zoken opgelost door de reactie lader te downloaden. Nu heb ik nog als probleem dat met alle spots die ik probeer, nieuwe oude muziek films etc hetzelfde probleem heb.
De snelheid valt helemaal weg. begint op topsnelheid en binnen 10 sec is het niks. omdat het met elke spot is kan het geen take down zijn maar ik heb werkelijk geen idee wat het wel kan zijn en kan het op het forum helaas niet vinden.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: om de system out of memory weg te halen heb ik de reactie lader gedownload en dit was verholpen. maar het probleem dat tie niet download kan ik niks over vinden
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



pvdm70
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2014, 11:09
Reputation: 0
Usenet: Xsnews
Internet: Ziggo

Re: snelheid valt met alle spots nieuw en oud weg naar 0

#2

Bericht door pvdm70 »

Ik heb hetzelfde probleem...
Eerst liep Spotnet steeds vast... dat is opgelost door de laatste Windows Update te verwijderen... Dank voor de juiste tip/oplossing...
Maar nu start het Downloaden op hoge snelheid en zakt pijlsnel terug naar 0
Wat is de oplossing hiervoor... ?

Topicstarter
beauthemaster
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2014, 14:56
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo

Re: snelheid valt met alle spots nieuw en oud weg naar 0

#3

Bericht door beauthemaster »

Volgens mij weet niemand hoe het op te lossen is?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer