Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

spotnet stopt.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
martDB74
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2014, 12:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

spotnet stopt.

#1

Bericht door martDB74 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows security
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: rond 8/9 september. ik heb helemaal niets gedaan. t begon ineens met de spotnet werkt niet meer popup en moet spotnet dus afsluiten.
Geef een beschrijving van je probleem: t begon ineens met de spotnet werkt niet meer. moet hem afsluiten. toen een paar dagen later de reacties laden duurde eeuwig en kreeg je die comment fout melding.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar kreeg de zelfde problemen. forum bezocht. die KB... verwijderd. was t niet. toen die addon gedownload. leek te te werken. .NET framenetwork 5.4.2 gedownload. leek ook te werken helaas ook niet de oplosing. blijf die moet spotnet stoppen melding krijgen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Dimi
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:56
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: ziggo

Re: spotnet stopt.

#2

Bericht door Dimi »

Bij mij stopt Spotnet 1.8.1 ook om de haverklap. Na een paar spots aangeklikt te hebben
stopt het programma en sluit het af.

Safri
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2013, 16:24
Reputation: 0
Usenet: yabse
Internet: KPN

Re: spotnet stopt.

#3

Bericht door Safri »

Zelfde probleem, zelfde specificaties als TS alleen gebruik ik Yabse.
Foutmelding:
Afbeelding[/url]
Was bezig met downloaden dit lukt ook niet meer gestopt bij 71%, download met Grabit.

audiovideod
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2014, 08:36
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Re: spotnet stopt.

#4

Bericht door audiovideod »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na enkele seconden krijg ik een foutmelding: "spotnet werkt niet meer".

Topicstarter
martDB74
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2014, 12:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: spotnet stopt.

#5

Bericht door martDB74 »

heb de KB2977629 verwijderd en na updaten deze verborgen. tot op heden gaat het nog goed. voor de zekerheid wel die DBCloader die bij die 1.8.1reactie lader fix zit. ik heb deze gebruikt ivm de ophalen van reacties in spotnet error.

blue mystery
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 okt 2012, 07:08
Reputation: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

Re: spotnet stopt.

#6

Bericht door blue mystery »

Ook hier dus nog geen duidelijk antwoord op de fout.
Ik heb precies dezelfde foutmelding bij mij op spotnet. na aantal kliks bevriest hij en loopt vast.
Enige wat je dan kan doen is op annuleren klikken of doorgaan en sluit spotnet zich af. Lijkt mij dus meer een probleem van spotnet en of windows dan mijn eigen computer ?

Duimelotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2014, 19:11
Reputation: 0

Re: spotnet stopt.

#7

Bericht door Duimelotje »

Ik heb het precies hetzelfde... Daarna nieuwe installatie gedaan en duurt nu heel lang voor alles geladen is. Ik heb een pc met win 8.1 en een pc met win 7 en beide hetzelfde probleem.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotnet stopt.

#8

Bericht door Ypsos »

TS martDB74, audiovideod & blue mystery hebben/hadden last van het ieframe.dll probleem met dank aan Microfoft KB2977629
zie: Spotnet werkt niet meer, bij het openen/sluiten van spots
(na Windows Updates van 09-09-2014)

@Safri, zie: The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)

@Duimelotje, zie bovenstaande waarschijnlijk is je probleem begonnen na 09-09-2014 (Windows Update)

Edit (15-10-2014)
De Spotnet problemen met KB2977629 zijn opgelost, Microsoft heeft KB2987107 uitgebracht.
Meer info over de updates: Microsoft Security Bulletin MS14-056 - Critical
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer