Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

downloaden start niet?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
elmo
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 jun 2011, 21:12
Reputation: 0
Internet: hetnet

downloaden start niet?

#1

Bericht door elmo »

hoi,

als ik spotnet open ,komen alle nwe spots gewoon binnen en als ik op de knop download druk gaat ook zoals gewoonlijk de map downloads open alleen het downloaden start niet.

hij was bezig met een film en die stopte ineens dus ik dacht eerst dat het de internet verbinding was .... helaas die blijkt goed te zijn....

de comp. opnieuw opgestart en ja hij doet het ...euh jammerrrr na 2 min. weer gestopt en niets startmeer met downloaden.

hopelijk weet iemand de oplossing ik ben een computer leek ,ik was al blij dat ik spotnet ooit werkend heb gekregen (ook met wat hulp van jullie ;) )

Oja nog ff zitten zoeken naar die ene update KB2977629 ..,ik kan m niet vinden :oops:
gister nog wat binnen gehaald voor de kleine ,s"avonds comp. afgesloten en begon wel met updaten!!

grz Elmo

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 15:43] --

Oja schiet me net nog binnen het afsluiten van spotnet gaat ook niet???

dan krijg ik "spotnet reageert niet"

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 sep 2014, 10:46] --

goedemorgen ,

alles werkt weer tot nu toe :clap:
de pc wederom opnieuw opgestart (2x) en op onverklaarbare wijze werkt alles weer normaal.... :crazy:

fijn weekend allen, grz Elmo
Spot-net.nl Forums : Disclaimer