Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Problemen met downloaden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Smitje124
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2013, 22:36
Reputation: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: UPC

Problemen met downloaden

#1

Bericht door Smitje124 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Spotnet V1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: Spotnet / Grabit / Alt.binz
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem:

Ik heb sinds het begin van het downloaden al last van downloads die als .rar bestanden binnenkomen. Ook komen ze wel eens binnen als .par bestanden. Het gaat hier vooral om nieuwe films en bijna alle series.

Ook heb ik het probleem (voornamelijk bij series) dat ik ze niet eens kan downloaden. Hij download dan al vanaf het begin met 1 kb/s, en loopt de tijd op tot oneindig lang. De meeste series download ik van de afzender QoQ.

Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb al een aantal keren Spotnet opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik heel dit forum afgezocht voor oplossingen. Daarnaast heb ik verschillende download programma's gebruikt zoals, Spotnet, Grabit, Alt.binz. Bij al deze programma's gebeurde hetzelfde.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Problemen met downloaden

#2

Bericht door Nietes »

Waarschijnlijk last van de takedowns, vaak moet je de laatste tijd al binnen 2 uur iets gedownload hebben ( zeker van QoQ ) want dan zijn ze zeker bij sunny al weg, Probeer de provider newsgrabber eens, die schijnt er minder last van te hebben

Topicstarter
Smitje124
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2013, 22:36
Reputation: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: UPC

Re: Problemen met downloaden

#3

Bericht door Smitje124 »

Mijn abonnement loopt alleen nog door tot 3 dec 2014. Maar ik zou natuurlijk altijd de proefversie kunnen proberen.
Hartelijk dank voor je hulp!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer