Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Problemen met installeren Spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Howy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2014, 15:55
Reputation: 0
Usenet: Usenet
Internet: Kpn

Problemen met installeren Spotnet

#1

Bericht door Howy »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: LAATSTE VERSIE
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Usenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Spotnet opnieuw ge??installeerd
Geef een beschrijving van je probleem: Na even afwezig te zijn geweest, heb ik onlangs de :thanku: nieuwste versie van Spotnet ge??nstalleerd i.c.m Usenet.

Zoals bekend, start Spotnet met het ophalen van spots waarna het programma automatisch verder gaat met het binnen halen van alle reacties..

De (fout) melding die Spotnet nu telkens geeft na ongeveer 6.465.882 reacties te hebben gedownload is: "InsertComments: Malloc () Failed out of memory"

Het opnieuw installeren van Spotnet geeft helaas geen enkel resultaat aangezien Spotnet weer van voren af aan begint en na ongeveer 6.465.882 reacties dezelfde melding verschijnt.

Kan iemand mij aangeven wat hier de oorzaak van is en wat ik kan doen om Spotnet weer werkend te krijgen?

Alvast mijn dank voor de tips en aanwijzingen.

grt Howy
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet meerdere malen opnieuw ge??installeerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Problemen met installeren Spotnet

#2

Bericht door Ypsos »

Zoek functie al gebruikt?

Afbeelding

Klappie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2014, 11:33
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: Problemen met installeren Spotnet

#3

Bericht door Klappie »

Ik heb dit probleem ook, Na miljoenen reacties zegt hij: InsertComments: Malloc0failed out of memory.
Ik heb geen oplossing gevonden. Voordat ik versie 1.8.1 had gedownload deed alles het nog goed.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer