Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan nix meer downloaden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Brounsjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2014, 09:49
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: Ziggo

Kan nix meer downloaden

#1

Bericht door Brounsjuh »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mijn abonnement laten verlopen en na maanden opnieuw verlengt. Sinds toen problemen
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb na maanden geen gebruik te maken van spotnet of payserver weer eens opnieuw verlengt. Sindsdien kon ik niets meer downloaden bij spotnet en kreeg alleen maar foutmeldingen over database en SQlite en commentshare. Om dit op te lossen heb ik via het forum hier gezocht en de database verwijderd en toen kwamen de spots weer binnen alleen zei die toen out of memory. Nu heb ik hier een programma voor gedownload zodat die de reactie,s doet laden. Ik kan nu alles doen met spotnet krijg nieuwe spots binnen en de fitters doen het weer ik kan ook de comments zien alleen zodra ik iets ga downloaden is de snelheid mar 150KB/s en zakt meteen naar 0 en vervolgens krijg je dan mislukt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb op dit forum liggen zoeken en de meningen lopen heel ver uit elkaar. Ik heb spotnet database programma gedownload en database verwijders. Ik heb die spotnet update willen downloaden wat hier op forum staat maar krijg ik virusmeldingen van. Ik heb spotnet al opnieuw geprobeerd te installeren zonder resultaat
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Geen idee hoe ik dit opvraag
Ik kan trouwens ook geen oude post downloaden dus ligt er niet aan dat het al verwijderd is van de servers

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



berni
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2014, 18:00
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: upc

Re: Kan nix meer downloaden

#2

Bericht door berni »

welk programma heb je gedownload om de reacties weer te laten laden. Ik zit nu met het "out of memory" probleem.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Kan nix meer downloaden

#3

Bericht door Ypsos »

berni schreef:welk programma heb je gedownload om de reacties weer te laten laden. Ik zit nu met het "out of memory" probleem.
berni, de zoekfunctie al geprobeerd van spot-net.nl?
zoeken = out of memory


Afbeelding


resultaat = DBCLoader

berni
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2014, 18:00
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: upc

Re: Kan nix meer downloaden

#4

Bericht door berni »

thanks Ypsos, probleem van reaties is opgelost.
Nu nog een oplossing vinden voor het terugvallen van de downloadsnelheid

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Kan nix meer downloaden

#5

Bericht door Ypsos »

@berni:

Bij het downloaden uit de Spotnet categorie Muziek/Software loopt de snelheid niet terug?
Het gebeurd dus alleen bij de categorie Films en Series
Bij ja zie onderstaande links:
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=5689
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=6784
http://www.spot-net.nl/forums/search.ph ... s=takedown

De snelheid loopt terug bij alle downloads?
Bij ja:
  • Schakel de virus/firewall uit, NNTP verkeer wordt misschien constant gescand.
    (je hebt de Support Request Template niet ingevuld, gegevens over je systeem zijn niet bekend, support wordt lastig, we hebben geen glazenbol)
  • Modem en de router 15 minuten uitschakelen
  • Cat kabels controleren
  • Bij gebruik van WiFi, een ander kanaal kiezen, dichter bij het AP gaan zitten
    zie ook: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=6862&
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer