Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Krukas s.v.p de blauwe pijl gebruiken

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Willem1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2014, 11:32
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN

Krukas s.v.p de blauwe pijl gebruiken

#1

Bericht door Willem1949 »

Wanneer begon je probleem?: Toen uploader "Krukas" anders laat downloaden dan via de blauwe pijl.

Een uploader, "Krukas" genaamd, iemand die kennelijk heel veel van software afweet, laat je downloaden buiten de blauwe pijl van Spotnet om. Hij laat je een bestand installeren of een link aanklikken waardoor je op iets anders dan Spotnet terecht komt (geloof ik)Helaas geeft mijn virusscanner gelijk een probleem aan.

Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen]
: Krukas gevraagd of hij gewoon de uploads kan aanbrengen en niet op zo'n ingewikkelde manier. Krukas zal best "professioneel" zijn, maar ik ben helaas een leek en was al blij dat ik via Spotnet kon downloaden .
Gezien de opmerkingen zijn er meer downloaders die daar problemen mee hebben.
Dus graag op de blauwe pijl kunnen klikken en downloaden. Krukas doe s.v.p. op de standaard wijze!

Wie kan "krukas normaal Spotnet laten gebruiken.
Ik kom er jammer genoeg niet achter. Zou heel blij zijn om zijn boeken te kunnen downloaden.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Krukas s.v.p de blauwe pijl gebruiken

#2

Bericht door Wheaten »

Willem,

Krukas gebruikt een methode om ervoor te zorgen dat je het bestand ook daadwerkelijk kan downloaden.
Aangezien er steeds meer spots verdwijnen om dat de auteursrechthebbende een verzoek indienen on de content te verwijderen.
Je moet dus blij zijn dat krukas een methode gebruikt zodat jij je illegale content kan blijven downloaden.

Vind je dit te omslachtig probeer dan eens: Alternatieve download
of gebruik een thema uit mijn onderschrift.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Krukas s.v.p de blauwe pijl gebruiken

#3

Bericht door Ypsos »

Willem1949, dat "bestandje" wat hij je laat downloaden daar zitten ook tekst bestanden bij dummy.txt en Leesmij.rtf, neem eens de moeite om dit door te lezen, en wat blijkt "setup.exe" is Spotnet Improver Local v2.0c
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer