Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

lage downloadsnelheid en alle spots laden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
AntoManiac
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2013, 19:06
Reputation: 0

lage downloadsnelheid en alle spots laden

#1

Bericht door AntoManiac »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XLNed
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb eigenlijk niet bijzonders gedaan, maar ik merkte opeens dat ik niet sneller kon downloaden dan 2,5MB/s.
Geef een beschrijving van je probleem: Het probleem is dat ik op een gegeven moment niet sneller kon downloaden dan 2,5MB/s.
Ik heb toen naar mijn instellingen gekeken. Daar stond mijn provider optie op Anders. Deze heb ik geprobeerd terug te zetten en opnieuw in te loggen.
Helaas kreeg ik een inlogfout en gingen de instellingen terug naar de oorspronkelijke staat.
Ik heb bij XLNed meerdere nieuwe wachtwoorden aangevraagd en heb daarna ook met de support gemaild.
Deze trokken deze conclusie: Dit lijkt op een probleem met het softwarepakket wat je gebruikt om verbinding te maken met ons Usenet platform.
Ik heb Spotnet meerdere opnieuw ge??nstalleerd, telkens andere versies maar het enige resultaat is dat spotnet nu telkens bij het opstarten ALLE spots laad ipv de nieuwe.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0"?>

-<Spotnet>

<Server Connections="2" SSL="1" Port="443" Password="xxxxxx+xxxxxxx===" Username="xxxxxxx" Server="reader3.xlned.com" Type="Headers"/>

<Server Connections="10" SSL="1" Port="443" Password="xxxxxxi+xxxxxxxx===" Username="xxxxxxx" Server="reader3.xlned.com" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="1" Port="443" Password="xxxxxxxxi+xxxxxxxx===" Username="xxxxxxx" Server="reader3.xlned.com" Type="Uploads"/>

</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer