Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet download niet meer

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

siemon1950
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011, 08:17
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Re: Spotnet download niet meer

#11

Bericht door siemon1950 »

[Opgelost]
Download met spotnet gaat erg langzaam Ik heb de downloadknop nu zo ingesteld dat de NZB wordt ingeladen en automatisch opent in Newsleecher. Doe dit al weken en heb totaal geen problemen meer.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Me-Stupid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2016, 12:46
Reputation: 0
Usenet: snel.nl
Internet: KPN

Re: Spotnet download niet meer

#12

Bericht door Me-Stupid »

Hallo mensen, ik ben hier nieuw, eerstens even mijzelf voorstellen dan maar, bij deze.
Ik heb dit bovenstaande gelezen en volgens mij heeft dit met mijn vraag te maken ook.
Films die ik download waarbij er een vreemd icoon staat na het downloaden, (vreemd bestand), zodra ik rechter muisknop klik om te kijken waar ik het eventueel mee kan openen, krijg ik meteen een fouten rapport en plop is mijn beeld weg.
Het is inmiddels bij de meeste films die ik wil downloaden en dacht eerstens aan een fout in mijn pc. Maar op een andere locatie in een andere gemeente heb ik ook een pc staan en idem hetzelfde probleem.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is daarmee?

Ik vind het niet erg om 8.95 per maand te betalen voor te downloaden, maar dan moet ik er wel iets aan hebben.
Het lijkt nu inmiddels weggegooid geld?

In afwachting van reacties.

mvg
Me-Stupid
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet download niet meer

#13

Bericht door mesa57 »

Ik denk toch dat er iets goed mis is met je windows installatie, zeker als het beeld wegvalt bij een rechterklik.
Ik vermoed dat er een of andere rottige shell extensie geïnstalleerd is.
Dit ligt in ieder geval niet aan spotnet.

toja
Berichten: 143
Lid geworden op: 12 mar 2011, 18:50
Reputation: 0
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Re: Spotnet download niet meer

#14

Bericht door toja »

en spotnet is gratis hoor - die 8,95 is voor je payserver neem ik aan... inderdaad een raar verhaal, nog nooit tegengekomen. :ugeek:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer