Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 dec 2013, 14:47
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?
Ik heb opnieuw spotnet geinstalleerd om spotnet te activeren klik je gewoon ziggo aan bij vakje adress klik je news.ziggo.nl
weg en vul je 212.54.40.12 in. Verder vul je je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in dan op opslaan als het goed is moet het dan weer werken. Succes!!!!!!!
weg en vul je 212.54.40.12 in. Verder vul je je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in dan op opslaan als het goed is moet het dan weer werken. Succes!!!!!!!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 sep 2012, 00:26
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 mar 2014, 19:45
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?
ik heb spotnet gedownload en moet het activeren. we hebben ziggo maar hij doet het niet als ik wachtwoord en gebruikersnaam in toets. hoe kan dit?
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 109
Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?
Gebruikersnaam: hoofd e-mail adres van ziggo
wachtwoord: wachtwoord van hoofd e-mail adres.
wachtwoord: wachtwoord van hoofd e-mail adres.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 apr 2014, 12:38
- Reputation: 0
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 apr 2014, 07:19
- Reputation: 0
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?
Bij mij ook socket closed. Bestanden hier door gelezen en ook news ziggo gewijzigd. Nu werkt het (nog) niet helemaal vlekkeloos.... Spots openen duurt erg lang of openen niet met gebruikersnaam/wachtwoord fout. Ziggo ook al 2x gebeld maar die geven spotnet de schuld. Ik wil erg graag weer terug op spotnet!!! Zijn er nog andere mogelijkheden dan een payserver?
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 9
- Reputation: 13
Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo
Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo
klik op de button: Ping => news.ziggo.nl
De ping-statistieken voor 212.54.52.4 verschijnen in het volgende scherm:
Opmerking:
De Spotnet instellingen niet veranderden! (je behoudt hiermee de zelfde Spotnet database.)
Door het veranderen van newsserver via Spotnet -> Bewerken -> Provider(anders) wordt er een nieuwe database aangemaakt/opgebouwd, de kans is dan groot op een Out of Memory exception error!
Ook voor externe nieuws-lezers zoals o.a. Grabit, Newsleecher etc. de server instellingen niet veranderen!
Test met "nieuwe usenet omgeving Ziggo"
Niet het gewenste resultaat?
Dan je kun eenvoudig terug naar je "oude" instelling:
edit 3 juli 2014;
Als je de "nieuwe Ziggo Usenet-omgeving" wilt testen, probeer het volgende:CeeS | Site Admin [url=http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=46882]ziggo-gebruikers.nl[/url] schreef:Via news.iss.as9143.net of IP-adres 212.54.52.4, port 119 is het mogelijk om een nieuwe Ziggo Usenet-omgeving te testen, dit als vervanger van de huidige omgeving. inloggen gaat op dezelfde manier als met de huidige nieuwsgroepen omgeving.
- Download: Ziggoswitch.zip
- Spoiler: show
- Start: Ziggoswitch.exe (hoeft niet geinstaleerd te worden)
- Hosts backup: Ga naar Hosts --> Back-up
- Om van server te wisselen kies uit het dropdown menu 212.54.52.4
- klik daarna op toepassen
- klaar! start Spotnet
klik op de button: Ping => news.ziggo.nl
De ping-statistieken voor 212.54.52.4 verschijnen in het volgende scherm:
Opmerking:
De Spotnet instellingen niet veranderden! (je behoudt hiermee de zelfde Spotnet database.)
Door het veranderen van newsserver via Spotnet -> Bewerken -> Provider(anders) wordt er een nieuwe database aangemaakt/opgebouwd, de kans is dan groot op een Out of Memory exception error!
Ook voor externe nieuws-lezers zoals o.a. Grabit, Newsleecher etc. de server instellingen niet veranderen!
Test met "nieuwe usenet omgeving Ziggo"
Niet het gewenste resultaat?
Dan je kun eenvoudig terug naar je "oude" instelling:
edit 3 juli 2014;
Cees schreef:Vanaf vanmorgen (1-7-2014) rond 10:30 uur gebruikt het 'normale' news.ziggo.nl ook het nieuwe platform.
Het speciale ip adres voor de testomgeving gaat over een week offline. De mensen die nu testen via het test-platform hoeven dus alleen in de configuratie van hun client software dit IP-adres te wijzigen in news.ziggo.nl.
Mensen die tot nu toe het 'normale' newsplatform gebruikten moeten misschien hun database verversen, net zoals in dit topic naar boven kwam. Waarschijnlijk is het beter voor hen om gewoon een nieuwe newsserver aan te maken.
Spotnet (Classic) 1.9.0.8
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Traag opstarten spotnet? -> oplossing!
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Traag opstarten spotnet? -> oplossing!