Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

woude55
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2013, 14:47
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#51

Bericht door woude55 »

Ik heb opnieuw spotnet geinstalleerd om spotnet te activeren klik je gewoon ziggo aan bij vakje adress klik je news.ziggo.nl
weg en vul je 212.54.40.12 in. Verder vul je je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in dan op opslaan als het goed is moet het dan weer werken. Succes!!!!!!!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



bizzymum
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2012, 00:26
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#52

Bericht door bizzymum »

Oplossing werkt perfect, bedankt. :D

marijke173
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2014, 19:45
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#53

Bericht door marijke173 »

ik heb spotnet gedownload en moet het activeren. we hebben ziggo maar hij doet het niet als ik wachtwoord en gebruikersnaam in toets. hoe kan dit?
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#54

Bericht door Wheaten »

Gebruikersnaam: hoofd e-mail adres van ziggo
wachtwoord: wachtwoord van hoofd e-mail adres.

Burdy
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2014, 12:38
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#55

Bericht door Burdy »

heb je niet gewoon je limiet bereikt bij Ziggo?

tuerl013
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2014, 07:19
Reputation: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

#56

Bericht door tuerl013 »

Bij mij ook socket closed. Bestanden hier door gelezen en ook news ziggo gewijzigd. Nu werkt het (nog) niet helemaal vlekkeloos.... Spots openen duurt erg lang of openen niet met gebruikersnaam/wachtwoord fout. Ziggo ook al 2x gebeld maar die geven spotnet de schuld. Ik wil erg graag weer terug op spotnet!!! Zijn er nog andere mogelijkheden dan een payserver? (Respect)

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo

#57

Bericht door Ypsos »

Test met nieuwe usenet omgeving Ziggo
CeeS | Site Admin [url=http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=46882]ziggo-gebruikers.nl[/url] schreef:Via news.iss.as9143.net of IP-adres 212.54.52.4, port 119 is het mogelijk om een nieuwe Ziggo Usenet-omgeving te testen, dit als vervanger van de huidige omgeving. inloggen gaat op dezelfde manier als met de huidige nieuwsgroepen omgeving.
Als je de "nieuwe Ziggo Usenet-omgeving" wilt testen, probeer het volgende:
  1. Download: Ziggoswitch.zip
    Spoiler: show
    Wat Ziggoswitch.exe doet:
    news.ziggo.nl verwijst naar 2 ip-nummers
    212.54.40.12
    213.132.189.35

    Ziggoswitch zorgt ervoor dat er verbinding gemaakt word met 212.54.52.4 i.p.v. 212.54.40.12 of 213.132.189.35
    1. De volgende regel wordt toegevoegd aan het hosts bestand: 212.54.52.4 news.ziggo.nl
      ( het hosts bestand bevindt zich in: "C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\" )
    2. Flush DNS cache
    opmerking:
    Sommige virusscanners kunnen een melding geven als het hosts bestand veranderd wordt.
  2. Start: Ziggoswitch.exe (hoeft niet geinstaleerd te worden)
  3. Hosts backup: Ga naar Hosts --> Back-up
    Afbeelding
  4. Om van server te wisselen kies uit het dropdown menu 212.54.52.4
  5. klik daarna op toepassen
    Afbeelding
  6. klaar! start Spotnet
Als test kun je nog pingen naar news.ziggo.nl
klik op de button: Ping => news.ziggo.nl

De ping-statistieken voor 212.54.52.4 verschijnen in het volgende scherm:
Afbeelding

Opmerking:
De Spotnet instellingen niet veranderden! (je behoudt hiermee de zelfde Spotnet database.)
Door het veranderen van newsserver via Spotnet -> Bewerken -> Provider(anders) wordt er een nieuwe database aangemaakt/opgebouwd, de kans is dan groot op een Out of Memory exception error!

Ook voor externe nieuws-lezers zoals o.a. Grabit, Newsleecher etc. de server instellingen niet veranderen!

:idea:
Test met "nieuwe usenet omgeving Ziggo"
Niet het gewenste resultaat?

Dan je kun eenvoudig terug naar je "oude" instelling:
Afbeelding

edit 3 juli 2014;
Cees schreef:Vanaf vanmorgen (1-7-2014) rond 10:30 uur gebruikt het 'normale' news.ziggo.nl ook het nieuwe platform.

Het speciale ip adres voor de testomgeving gaat over een week offline. De mensen die nu testen via het test-platform hoeven dus alleen in de configuratie van hun client software dit IP-adres te wijzigen in news.ziggo.nl.

Mensen die tot nu toe het 'normale' newsplatform gebruikten moeten misschien hun database verversen, net zoals in dit topic naar boven kwam. Waarschijnlijk is het beter voor hen om gewoon een nieuwe newsserver aan te maken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer