Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

turbostoker
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2015, 19:06
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: ziggo

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#411

Bericht door turbostoker »

mesa57 schreef:Even dit topic lezen ? Een paar berichten terug is al genoeg ...
zeg ik helemaal nieuw voor me, maar goed het lijkt nu weer de goei kant op te gaan , bedankt luitjes.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#412

Bericht door Jethea »

marcelbaab schreef:bij mij werkt spotnet ook niet meer bij xlned
Dit is de oplossing:

druid schreef:
Delete beide database's news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc in de folder C:\ProgramData\Spotnet. Start spotnet opnieuw op en laat 't opnieuw de database updaten. Hierna werk het weer als het goed is.

Toveropa
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 dec 2012, 14:44
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: UPC

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#413

Bericht door Toveropa »

Ik gebruik ook sunnyusenet en kan overal gewoon downloaden behalve bij spotnet en dit is nu al 2 dagen
help help help

Splinter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2011, 09:00
Reputation: 0
Usenet: XLned
Internet: KPN

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#414

Bericht door Splinter »

Vraag aan digitale hulpverleners :-)

Sinds afgelopen week werkt mijn Spotnet 1.8 versie niet meer. Zojuist 2.0 geïnstalleerd, maar jammer en helaas ik krijg geen nieuwe spots binnen en daardoor kan ik ook niet downloaden.

helaas ben ik slechts gebruiker en ben ik niet zo geleerd dat ik het euvel even kan oplossen. Ik heb mijn PC opnieuw opgestart, maar dat heft na installatie niet mogen baten.

Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om mij te vertellen wat ik moet doen om weer digitaal gelukkig te worden?

Ik wacht graag een reactie af en mijn dank is bij voorbaat al groot.

Ray

saty
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:46
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: online

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#415

Bericht door saty »

etterke schreef:
druid schreef:Delete beide database's news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc in de folder C:\ProgramData\Spotnet. Start spotnet opnieuw op en laat 't opnieuw de database updaten. Hierna werk het weer als het goed is.

Werkt prima zo, waarom kan Sunny zelf niet zo'n advies geven ? Zowel Spotweb als Spotlite zijn weer in orde, zelfs een spot van 4 augustus :-)

Hoe kreeg je Spotlite dan weer aan de pruttel, ik heb de databases weg gegooid maar hij haalt niks opnieuw binnen bij de volgende start?

oeteldonker
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 77

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#416

Bericht door oeteldonker »

Gewoon op de knop verversen drukken rechtsboven. Duurt dan wel enige minuten voordat de database weer volledig is.

Toveropa
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 dec 2012, 14:44
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: UPC

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#417

Bericht door Toveropa »

druid

thanks bij mij heeft dit gewerkt

Dit is de oplossing:

druid schreef:
Delete beide database's news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc in de folder C:\ProgramData\Spotnet. Start spotnet opnieuw op en laat 't opnieuw de database updaten. Hierna werk het weer als het goed is.

saty
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:46
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: online

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#418

Bericht door saty »

oeteldonker schreef:Gewoon op de knop verversen drukken rechtsboven. Duurt dan wel enige minuten voordat de database weer volledig is.
Zover was ik al , update knopje werkt niet..
Tis Spotlite v2.0.0 btw

Edit werkt weer , ff opnieuw headeren was de trick..

Tnx :mrgreen:

avanda
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2011, 11:31
Reputation: 0
Locatie: Netherlands

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#419

Bericht door avanda »

Ik had ook problemen vandaag met Sunny.Kreeg ook de mail.Heb ondertussen alle spots verwijderd en hij is ze nu weer aan het ophalen.Zo te zien werkt alles weer heb geen idee hoelang het duurt.Maar opnieuw alles instaleren is voor mij echt het allerlaatste.Ben opgelucht,iedereen succes en de groetjes avanda

oeteldonker
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 77

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

#420

Bericht door oeteldonker »

Attention Customer:

Firstly, we want to apologize because during the process of preparing an improvement to our platform, changes were inadvertently made live overnight to all customers rather than the intended test group. After considering the options available, we believe it would cause greater harm to try and revert this change.

Below is the information we intended to send you ahead of making these changes, explaining what the changes are and how to solve any issues you may encounter. Due to this improvement you will be able to retrieve more complete header information about all articles on our servers.
________________________________________

FAQ’s

What has changed?

The article numbering has been changed: old and damaged headers have been restored/repaired and some missing headers have been added.

What does this mean for me?

It is quite possible you won’t notice anything, except for increased header information. Depending on your usenet software you might have to refresh your groups.

Why can’t I download anything?

Your profile may be damaged. It is also possible that you will have to unsubscribe or remove the newsgroups from your software, and re-subscribe/re-add.
________________________________________

Please refer to the instructions below to help solve header issues for some of the most popular clients.

• Spotnet
The database will need to be rebuilt to use the new headers. Remove Spotnet from your PC using the control panel, then download and install the latest version from http://www.spot-net.nl.

• GrabIt
You will need to update the groups you are subscribed to. Right click the group name on the left side of GrabIt, and select ‘Full Update’.

• SpotLite
To re-enable SpotLite, click ‘Options’ and then ‘Delete and redownload headers’.

• Newsleecher
We haven’t found any issues with Newsleecher. Should you encounter any problems, right click and select ‘Wipe Group Cache’. This should then download the new headers.

• Newsbin Pro
Use the following method to keep all headers you have already downloaded:
1. Select all of the groups that you're subscribed to by pressing ctrl-a.
2. Right click and select ‘Post Storage’ and then ‘Use Download Age’.
3. Set the download age to ‘10’ in the Options/Setup menu.
4. Refresh the headers as usual.
• XNews
1. Click ‘Group’, then ‘Refresh Headers Special’.
2. Select the whole range.
3. Select ‘Retrieve and Include read articles’
4. Click ‘OK’
• News Rover
Old headers won’t be loaded if the message body has not yet been downloaded. To solve this, click Newsgroup with the right mouse button and select ‘Re-download list of available messages’.

• Unison
Right click ‘Newsgroup’ and then select ‘Reset newsgroup’.

• Outlook Express/Windows Mail
Remove (unsubscribe) the newsgroup, and then add it again.
________________________________________

Again, we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you need assistance or have any questions please contact support at support@sunnyusenet.com.

Best,
SunnyUsenet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer