Spotnet kan het configuratie systeem niet initialiseren.
Geplaatst: 12 mar 2013, 16:31
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet en newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Heb Zo.10 maart nog gewoon gedownload via NewsLeecher. Ma. 11 maart zie onder.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet wilde niet meer opstarten, er draaide al een versie van spotnet gaf hij aan. Kan het configuratiesysteem niet initialiseren.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geprobeerd Spotnet te verwijderen, maar dat lukte niet via configuratiescherm en ook niet via CCleaner. Daarna via jullie forum toch spotnet kunnen verwijderen. In het programma zelf met unins000. Op jullie site spotnet 1.8.1 gedownload. gestart met spotnet launcher. Kreeg toen: update status kan het configuratie systeem niet initialiseren. Ik heb wel wel veel updates moeten doen van Microsoft Net Framework.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet en newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Heb Zo.10 maart nog gewoon gedownload via NewsLeecher. Ma. 11 maart zie onder.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet wilde niet meer opstarten, er draaide al een versie van spotnet gaf hij aan. Kan het configuratiesysteem niet initialiseren.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet en newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Heb Zo.10 maart nog gewoon gedownload via NewsLeecher. Ma. 11 maart zie onder.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet wilde niet meer opstarten, er draaide al een versie van spotnet gaf hij aan. Kan het configuratiesysteem niet initialiseren.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geprobeerd Spotnet te verwijderen, maar dat lukte niet via configuratiescherm en ook niet via CCleaner. Daarna via jullie forum toch spotnet kunnen verwijderen. In het programma zelf met unins000. Op jullie site spotnet 1.8.1 gedownload. gestart met spotnet launcher. Kreeg toen: update status kan het configuratie systeem niet initialiseren. Ik heb wel wel veel updates moeten doen van Microsoft Net Framework.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet en newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Heb Zo.10 maart nog gewoon gedownload via NewsLeecher. Ma. 11 maart zie onder.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet wilde niet meer opstarten, er draaide al een versie van spotnet gaf hij aan. Kan het configuratiesysteem niet initialiseren.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.