Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

HELP.....!!! foutmelding 952

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Richardv
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2011, 21:11
Reputation: 0
Usenet: usenet pro
Internet: hetnet

HELP.....!!! foutmelding 952

#1

Bericht door Richardv »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Usenet pro
Welke Internet Provider heb je?: Hetnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bullguard
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Stroom viel uit. Daarna kon ik spotnetniet meer openen. Verwijderd via windows. Nieuwe versie gedowload en geinstalleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: Na installatie kan ik niet meer inloggen en geeft spotnet deze melding : Socket_Connect:Kan het configuratiesysteem niet initiliseren (952)
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

????
Ik heb op dit forum al gekeken naar oplossingen maar kom er niet uit. graag een simpele uitleg daar ik nogal een leek ben op dit gebied. Er wordt ook gevraagd naar een totale verwijdering? Clean start? (Zegt me niets????! )

Alvast berdankt iedereen

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: foutmelding 952

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi Richardv,

Probeer nog eens het volgende begin bij:Microsoft .NET Framework 4 FIX!
volg de stappen van dit topic viewtopic.php?f=3&t=5012#p44285

Laat je even weten,of dit je probleem oplost? :D

Topicstarter
Richardv
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2011, 21:11
Reputation: 0
Usenet: usenet pro
Internet: hetnet

Re: HELP.....!!! foutmelding 952

#3

Bericht door Richardv »

Hey Ardy43,

Het werkt weer....! Heel erg bedankt voor je snelle hulp.

Groet Richard
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: HELP.....!!! foutmelding 952

#4

Bericht door ardy43 »

Fijn,graag gedaan en bedankt voor t melden :goed:

KellyMans2592
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2017, 14:05
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN
Gender:

Re: HELP.....!!! foutmelding 952

#5

Bericht door KellyMans2592 »

Ze willen niet eens eerlijk zijn dit ligt wel degelijk bij hun, probeer maar eens via NZBindex iets te downloaden naar Grabit lukt niet? Want krijg iedere x melding unable to connect, wie nog meer hetzelfde probleem? Opnieuw eraf gooien en opnieuw installeren van Spotnet werkt niet, en als connectie niet lukt in Grabit is het wel vreemd hoor, Spotnet heeft vaker problemen, maar eerder kwam ik daar wel uit, maar dit snap ik nu echt niet meer, maar mocht geen nieuwe onderwerp maken, dus post ik het als reactie bij meerdere eronder hopelijk geen probleem?.

Groetjes, KellyMans
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer