Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: GrabIt
Wanneer begon je probleem?: Verse installatie Windows 7 64Bit
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet start staat er ACHTER het block met bijwerken een melding 'the method or operation is not implemented'. Deze kan ik pas na het bijwerken van de spots zien en aanklikken. Aanklikken is de enige optie en Spotnet wordt vervolgens afgesloten. Opnieuw Spotnet starten geeft precies hetzelfde.
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Hier zit het probleem niet in want ik heb het met zowel KPN als Sunny. Op XP werken ze gewoon.
Als ik Spotnet start staat er ACHTER het block met bijwerken een melding 'the method or operation is not implemented'. Deze kan ik pas na het bijwerken van de spots zien en aanklikken. Aanklikken is de enige optie en Spotnet wordt vervolgens afgesloten. Opnieuw Spotnet starten geeft precies hetzelfde.
Het heeft wel een week of 2 gewerkt op Win7 plotseling was het raak. Dual boot naar XP en op XP werkt het gewoon. Op Win7 dotNET installatie opnieuw gedaan, helaas geen verschil.
Ik weet eigenlijk alle problemen wel op te lossen door te zoeken en te lezen maar ik vind hier niets over.