Pagina 1 van 2

Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 09 apr 2012, 19:36
door De Haerlemmer
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: oude versie eraf gehaald
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb de oude versie van Spotnet verwijderd, versie 1.7.x.. ik kreeg melding dat deze verwijderd was. Vervolgens heb ik de pc nog even met CC cleaner "behandeld" Krijg nu telkens foutmeldingen:

Ik zet Spotnet aan, dan krijg ik de melding: "Update Status: Configuration system failed to initialize"

Deze klik ik dan weg en dan kom ik in het invulscherm voor de provider, vul ik in en dan zie ik de volgende melding:

- Socket_Connect: Configuration system failed to initialize (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gesplitst uit topic over error 942
- MariaK

Re: fout 942 ? iemand??

Geplaatst: 09 apr 2012, 19:52
door ardy43
Hoi de Haerlemmer,

In de laatste berichten van dit topic hier wordt
hetzelfde probleem opgelost.
Begin bij Microsoft .NET Framework 4 FIX!
En volg verder de stappen.

Laat even weten of dit het probleem oplost? :D

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 14 apr 2012, 16:32
door De Haerlemmer
Hey Ardy43,

Hij doet het weer!! Dank je wel voor de oplossing en voor je helpende hand :-)

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 14 apr 2012, 16:48
door ardy43
Mooi zo!
Met dank aan Ypsos.

Bedankt voor het melden :goed:

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 22 feb 2014, 21:40
door RoMeister
Er is een betere manier, let goed op, zorg eerst dat je windows instelt dat je alle bestanden kan zien, ook de systeembestanden. Ga naar de USERS folder op je C drive, selecteer je gebruikersnaam, ga naar de verborgen folder APDATA, ga naar SPOTNET, klik door tot de userconfig file en verwijder deze of hernoem deze.... works like a charm bitches :)

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 01 apr 2015, 21:25
door mark1209
Bedankt dit is de oplossing ik kan weer verder

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 05 mei 2015, 13:54
door Teaser1964
Hallo
Ik heb Spotnet nu 3 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik blijf de foutmelding 952 houden

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Teaser1964

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 21 jul 2015, 09:47
door Nikkel
RoMeister schreef:Er is een betere manier, let goed op, zorg eerst dat je windows instelt dat je alle bestanden kan zien, ook de systeembestanden. Ga naar de USERS folder op je C drive, selecteer je gebruikersnaam, ga naar de verborgen folder APDATA, ga naar SPOTNET, klik door tot de userconfig file en verwijder deze of hernoem deze.... works like a charm bitches :)
Beste Romeister,

Ik kom uit bij Spotnet.exe.config. Moet ik deze dan verwijderen of hernoemen ;)

Bijvoorbaat dank,

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 21 jul 2015, 11:12
door Ypsos
Nikkel, gewoon Spotnet 1.8.4.3 downloaden/installeren, o.a. corrupt "user.config" is opgelost met Spotnet v1.8.4.x :D

Gedeelte uit het changelog:
### Fixed
  • Corrupt user.config
  • Laatste geselecteerde rij en .NET 4.5 (niet blauw)
  • Menu-items: zwarte checkboxes Windows 8.1
  • Out of Memory - bij het openen van een spot en het laden van de bijbehorende reacties.
  • System Out of Memory- na een nieuwe installatie van Spotnet of het veranderen van provider waarbij ALLE reacties initieel worden geladen.
  • Enkele kleine bugs verholpen

Re: Configuration system failed to initialize (952)

Geplaatst: 21 jul 2015, 14:55
door Nikkel
Ypsos schreef:Nikkel, gewoon Spotnet 1.8.4.3 downloaden/installeren, o.a. corrupt "user.config" is opgelost met Spotnet v1.8.4.x :D

Gedeelte uit het changelog:
### Fixed
  • Corrupt user.config
  • Laatste geselecteerde rij en .NET 4.5 (niet blauw)
  • Menu-items: zwarte checkboxes Windows 8.1
  • Out of Memory - bij het openen van een spot en het laden van de bijbehorende reacties.
  • System Out of Memory- na een nieuwe installatie van Spotnet of het veranderen van provider waarbij ALLE reacties initieel worden geladen.
  • Enkele kleine bugs verholpen
Beste Ypsos, veel dank voor je snelle reactie. Ik heb deze gedownload en wanneer ik deze open kom ik op het SNELStart hulpscherm SAB-NZB?

Vr. gr.,

-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jul 2015, 14:59] --

En het Spotnet 1843 oogt als een ZIP-bestand?