Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Eweka: 430 error reacties ophalen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
bubbs
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2012, 15:24
Reputation: 0
Usenet: eweka

Eweka: 430 error reacties ophalen

#1

Bericht door bubbs »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Probleem doet zich nu bijna 2 week voor
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg een error, ( 430 no such artical ) Het begon met weinig tot geen spot ophalen, en openen van spots/post kreeg ik ook 430 error..

Na paar dagen posts ophalen eindelijk opgelost, aangezien eweka een probleem had. Maar met reactie's ophalen, is het echt drama. Hij haalt de eerste 2 reacties binnen en dan de 430 error. ongeveer 10 x klikken op refresh haalt die er nog 2 op... En soms helemaal niks..
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Oude versies geprobeerd, en heb vandaag een format C:. gedaan, en een nieuwe win7 erop gezet. Ook dit helpt niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxxxxxx" Password="xxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreaderXX.eweka.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXX==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="XXXXXX" Password="XXXXXXX8==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: 430 error reacties ophalen

#2

Bericht door Ypsos »

Ik zou ook de oplossing willen weten
Spotnet 1.8.1
zelfde Usenet Provider: eweka

getest zonder Spotnet Improver maakt niets uit
de-installatie Spotnet incl. appdata folder, ccleaner .... opnieuw Spotnet 1.8.1 geinstalleerd, nada :cry:

Afbeelding

Edit:
Dit lijkt beter te werken
Server="newsreader.eweka.nl
"Connections="1"

430 komt af en toe nog voor

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="newsreader.eweka.nl" Username="XXXX" Password="XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

Topicstarter
bubbs
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2012, 15:24
Reputation: 0
Usenet: eweka

Re: 430 error reacties ophalen

#3

Bericht door bubbs »

heb ik geprobeerd Ypsosm werkt niet bij mij.... Ligt niet aan Spotnet, maar eweka...

Ga wel ergens anders heen, maar weet zo geen alternatief... Die kan posten(uploaden), retentie met minimaal 500 dagen, en IDEAL betaling zonder abbo's.....

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: 430 error reacties ophalen

#4

Bericht door Ypsos »

bubbs schreef:Die kan posten(uploaden), retentie met minimaal 500 dagen, en IDEAL betaling zonder abbo's.....
Sunny kun je een week gratis testen
http://www.sunnyusenet.com/sunny-5

blijft raar dat ik met SpotLite en Eweka wel alle reacties binnenhaal

Topicstarter
bubbs
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2012, 15:24
Reputation: 0
Usenet: eweka

Re: 430 error reacties ophalen

#5

Bericht door bubbs »

heb sunny gratis versie, en haalt zonder problemen reactie's op...

Thnx, blijf het even proberenm anders ga ik naar sunny!:)

Weet jij of sunny kan uploaden? ( posten )

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: 430 error reacties ophalen

#6

Bericht door hjvbft »

Uploaden is met SunnyUsenet mogelijk via "news.sunnyusenet.com" en "post.sunnyusenet.com".
Vermeld een X-Trace in de header. bron
Zie ook Spotnet - Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet en SpotLite - Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet.

Hou rekening met het lage aantal spots dat zichtbaar is als SunnyUsenet gebruikt word voor de headers.

ronvanb
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mar 2011, 17:39
Reputation: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: ziggo

Re: 430 error reacties ophalen

#7

Bericht door ronvanb »

Balen zeg, het zal toch niet zijn dat er maar 3 gebruikers zijn met dit probleem bij Eweka?
Ik wacht het nog even af, anders maar een mailtje proberen naar Eweka.
Misschien maar een overstap naar de concurrent.
vriendelijke groet.

edit: Heel vaag, hij lijkt het weer te doen.

edit2: toch niet. Nog steeds hetzelfde probleem, bagger.
Laatst gewijzigd door ronvanb op 18 jan 2012, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Topicstarter
bubbs
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2012, 15:24
Reputation: 0
Usenet: eweka

Re: 430 error reacties ophalen

#8

Bericht door bubbs »

@ronvanb

Weer trg gezet naar Eweka, na het lezen van je bericht... Maar nog steeds zelfde probleem. Met sunny en ziggo, alles prima. Eweka 3x niks....

100% dat het probleem bij eweka ligt. Maar helaas, hun trost is te hoog, en klantvriendelijkheid erg laag, om toe tegeven dat er een probleem is.. ( spreek uit ervaring ). Enige wat me doet twijvelen is dat ik al 4jaar bij hun ben, en dit de eerste echte probleem is.... Maar behandeld worden als een stukstrond zit ik ook niet op te wachten.. En vooral errors!

ronvanb
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mar 2011, 17:39
Reputation: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: ziggo

Re: 430 error reacties ophalen

#9

Bericht door ronvanb »

@bubbs, als ik spotnet een tijdje open laat staan dan doet die het even. Dan weer 3 keer niks.
Ik hoop eigenlijk dat meer mensen zich aanmelden. Dan is er toch een serieus probleem.
Anders liggen ze het probleem inderdaad bij spotnet, niet netjes nee.
Mijn abbo loopt nog 5 dagen, als er dan nog niets veranderd is stap ik over.
Bedankt voor je input bubbs.

Topicstarter
bubbs
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2012, 15:24
Reputation: 0
Usenet: eweka

Re: 430 error reacties ophalen

#10

Bericht door bubbs »

Ga het zelfde doen. Wacht nog even 14 dagen voordat mijn Eweka account afloopt, en dan stap ik ook over..
Mijn zwagers hebben ook problemen, dus die zullen dan ook wel overstappen.

Ik ga naar Sunny, heeft geen errors, en is ook nog eens goedkoper en sneller. Alleen retentsie van maar 900 dagen.
En toont maar 100 tot 150dagen oude posts op spotnet. Ga ik toch weer erg twijvelen......

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 jan 2012, 11:31] --

Heb gesproken met de helpdesc van Eweka ( via online chat support ), En moet toch even zeggen dat ik mijn woorden terug neem watzover over de Klantvriendelijkheid.. Ik ben nu op dit moment al bijna een uur aan het chatten met hun, En nemen de moeite om het probleem te verhelpen, ookal hebben ze geen error in hun txt server...

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 jan 2012, 12:23] --

na bijna 2 uur in de ewekahelpdesc, het probleem niet verholpen.. Hun hebben geen problemen met hun server..
hij heeft zelf spotnet geinstalleerd, en gekeken of hij de error ook kreeg. Deze kreeg hij ook. Maar heeft geen idee waar dit aan ligt. Samen kwamen we er ook niet uit..... Hij zal verder kijken naar het probleem. Maar ik denk toch nu echt, dat we bij de makers van Spotnet moeten vragen, en niet bij eweka......
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer