Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

fout tijdens het starten van SABnzbd icm panda antivirus

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

stefantheuns
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2011, 19:28
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

#31

Bericht door stefantheuns »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda
Met welk programma download je?: Spot-Net
Wanneer begon je probleem?: direct vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik bij het downloaden aankom krijg ik de melding: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Geen idee waar ik dit kan vinden
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
samengevoegd met centraal topic over deze foutmelding
- MariaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

#32

Bericht door ManiaK »

stefantheuns schreef:De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Inderdaad klopt het dat gebleken is dat Panda deze foutmelding kan veroorzaken...
Waar wil je nu precies advies over, Stefan?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

stefantheuns
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2011, 19:28
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

#33

Bericht door stefantheuns »

Hallo Allemaal,

Het lijkt erop dat het probleem bij Panda bekend was, heb een reactie gepost op het Panda forum en had binnen 24 uur een hotfix die het probleem oploste.
Dus als mensen nog problemen hebben, even via het panda forum op de hotfix klikken.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

#34

Bericht door ManiaK »

@stefantheuns: Dank je wel voor je berichtje.
Dit probleem is al een half jaar bekend bij Panda inderdaad...
viewtopic.php?f=3&t=1555&hilit=panda+ho ... =40#p28374
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

#35

Bericht door hjvbft »


ReMarcable
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 21:58
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Unable to connect to remote server

#36

Bericht door ReMarcable »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda Internet Security 2012
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?:
Enkele dagen geleden kreeg ik de melding "fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Ik heb hier toen over gelezen op het forum maar kwam er niet uit.
Daarna heb ik een schone installie gemaakt.
Nu krijg ik de foutmelding "Unable to connect to remote server"
Ook hier heb op gezocht op het forum zonder resultaat.


Geef een beschrijving van je probleem: zie bovenstaand verhaal
XML bestand.:

<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="********Username="******" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="6" SSL="0" Port="119" Password="*******==" Username="********" Server="newsreader72.eweka.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="********Username="*******" Server="upload.eweka.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>


Generated by Support Toolkit SRT Generator.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Unable to connect to remote server

#37

Bericht door ManiaK »

ReMarcable,
Panda Antivirus is de oorzaak van de eerste foutmelding.
Zie dit topic, met een link naar de hotfix van Panda. fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Heb je na het installeren van deze hotfix nog steeds de tweede foutmelding?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

ReMarcable
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 21:58
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Unable to connect to remote server

#38

Bericht door ReMarcable »

Deze link: http://support.pandasecurity.com/forum/ ... 187&t=8397
Deze hotfix werkt niet omdat ik panda internet security 2012 gebruik en niet pande global protection.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Unable to connect to remote server

#39

Bericht door ardy43 »

Hoi ReMarcable hier staan wat hotfixen,maarof het de juiste is weet ik niet. :D

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Unable to connect to remote server

#40

Bericht door hjvbft »

Hotfix aangepast voor panda internet security 2012
http://www.pandasecurity.com/resources/ ... 4s4_r5.exe
bron
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer