Pagina 4 van 7

fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

Geplaatst: 26 dec 2011, 19:35
door stefantheuns
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda
Met welk programma download je?: Spot-Net
Wanneer begon je probleem?: direct vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik bij het downloaden aankom krijg ik de melding: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Geen idee waar ik dit kan vinden
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
samengevoegd met centraal topic over deze foutmelding
- MariaK

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Geplaatst: 27 dec 2011, 10:44
door ManiaK
stefantheuns schreef:De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Inderdaad klopt het dat gebleken is dat Panda deze foutmelding kan veroorzaken...
Waar wil je nu precies advies over, Stefan?

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Geplaatst: 28 dec 2011, 13:59
door stefantheuns
Hallo Allemaal,

Het lijkt erop dat het probleem bij Panda bekend was, heb een reactie gepost op het Panda forum en had binnen 24 uur een hotfix die het probleem oploste.
Dus als mensen nog problemen hebben, even via het panda forum op de hotfix klikken.

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Geplaatst: 28 dec 2011, 14:10
door ManiaK
@stefantheuns: Dank je wel voor je berichtje.
Dit probleem is al een half jaar bekend bij Panda inderdaad...
viewtopic.php?f=3&t=1555&hilit=panda+ho ... =40#p28374

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Geplaatst: 28 dec 2011, 14:38
door hjvbft

Unable to connect to remote server

Geplaatst: 04 jan 2012, 15:43
door ReMarcable
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda Internet Security 2012
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?:
Enkele dagen geleden kreeg ik de melding "fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Ik heb hier toen over gelezen op het forum maar kwam er niet uit.
Daarna heb ik een schone installie gemaakt.
Nu krijg ik de foutmelding "Unable to connect to remote server"
Ook hier heb op gezocht op het forum zonder resultaat.


Geef een beschrijving van je probleem: zie bovenstaand verhaal
XML bestand.:

<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="********Username="******" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="6" SSL="0" Port="119" Password="*******==" Username="********" Server="newsreader72.eweka.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="********Username="*******" Server="upload.eweka.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>


Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Unable to connect to remote server

Geplaatst: 04 jan 2012, 16:41
door ManiaK
ReMarcable,
Panda Antivirus is de oorzaak van de eerste foutmelding.
Zie dit topic, met een link naar de hotfix van Panda. fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Heb je na het installeren van deze hotfix nog steeds de tweede foutmelding?

Re: Unable to connect to remote server

Geplaatst: 04 jan 2012, 20:38
door ReMarcable
Deze link: http://support.pandasecurity.com/forum/ ... 187&t=8397
Deze hotfix werkt niet omdat ik panda internet security 2012 gebruik en niet pande global protection.

Re: Unable to connect to remote server

Geplaatst: 04 jan 2012, 23:08
door ardy43
Hoi ReMarcable hier staan wat hotfixen,maarof het de juiste is weet ik niet. :D

Re: Unable to connect to remote server

Geplaatst: 05 jan 2012, 03:51
door hjvbft
Hotfix aangepast voor panda internet security 2012
http://www.pandasecurity.com/resources/ ... 4s4_r5.exe
bron