Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: budgetnews Welke Internet Provider heb je?: telenet Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: panda Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: spotnet geïnstalleerd Geef een beschrijving van je probleem: kan niet downloaden steeds melding "fout tijdens het starten van SABnbd bekijk de logfile" XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Samengevoegd met het centrale topic over Panda en deze foutmelding
nieuwe SABnbd geïnstalleerd, maar probleem is niet opgelost
het eigenaardige is dat spotnet op 2 splinternieuwe Toshiba laptops in geïnstalleerd, op de ene werkt het perfect en op de andere steeds de foutmelding
het enige verschil is de virusscanner op die met de foutmelding staat Panda, op de andere een andere virusscanner waarvan ik de naam niet weet
nu zal je zeggen schakel dan Panda eens uit, maar dat heb ik gedaan, maar het probleem is niet opgelost
Dit is een bekend probleem met Panda en Spotnet.
De virusscanner uitschakelen is niet voldoende,Gebruik de hotfix bedoeld voor jou versie.
zie dit topic
ik denk ook dat de combinatie Panda / Spotnet geen goed huwelijk is
ik zal morgen Panda verwijderen en een nieuwe poging doen
PS: op forum's lees ik dat SABnbd 0.6.1 waarmee spotnet1.8.1 uitgerust is niet goed werkt en dat best door SABnbd 0.7.6 vervangen wordt, wel ik geloof daar niks van, ik heb mij program files map spotnet nagezien en daar zie ik SABnbd 0.6.1 staan, ik heb geen enkel probleem, dus het zit daar niet
Panda opnieuw installeren heeft geen zin,of je verwijdert panda,en gebruik een andere virusscanner,
of je gebruikt de hotfix voor panda,lees dit hele topic maar eens door,fout tijdens het starten van SABnzbd icm panda antivirus
heb Panda uitgeschakeld via MSCONFIG (vinkjes weghalen van alle Panda bestanden bij tabbladen "opstarten" en "services") en Microsoft essentials geïnstalleerd, nu werkt alles perfect
wat de hotfix van Panda betreft, wacht ik nog wat af, mijn pc leverancier heeft donderdag het probleem voorgelegd bij Panda zelf, maar heeft nog geen antwoord gekregen
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: powernews Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: panda internet security 2013 Met welk programma download je?: powernews.nl Wanneer begon je probleem?: sinds ik Panda security heb geinstalleerd Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan spotnet bijwerken, maar niet een spot downloaden.
bekende melding'sabnzbd bekijk inlogfile"
Ik heb alles geprobeert wat maar te vinden is op forums, maar het probleem is niet opgelost. indien ik in een veiligemodus op spotnet inlog kan ik wel downloaden.
waar ligt nu het probleem. ik zien dan veel gebruikers dit probleem blijven houden. XML bestand.:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.