Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
error 931 The connection attempt timed out, or the connected
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: error 931
Mmmm...nee dat klinkt toch nog niet oké,
Misschien dat er iemand mee kan nadenken over een structurele oplossing voor deze bijzonder constructie.
Misschien dat er iemand mee kan nadenken over een structurele oplossing voor deze bijzonder constructie.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: error 931
Thedr,
Ik zie dat er geen reactie meer is gekomen op je probleem. Ben je er inmiddels al uit?
Laat het even weten!
Ik zie dat er geen reactie meer is gekomen op je probleem. Ben je er inmiddels al uit?
Laat het even weten!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 30 nov 2011, 12:31
- Reputation: 0
- Usenet: Ziggo
- Internet: Wisselend
Re: error 931
Nee ben nog niks opgeschoten. Probleem lijkt niet meer voor te komen, beetje vaag als je het mij vraagt. Vooralsnog download ie alles redelijk aardig.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 23:03
- Reputation: 0
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Re: error 931
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Nieuwe laptop Acer 2 weken geleden aangeschaft
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet 1.8.1 geinstalleerd. Krijg telkens bij het opstarten de melding: "The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Heb al enkele keren alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar telkens zelfde probleem.
Wie kan mij helpen?
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Nieuwe laptop Acer 2 weken geleden aangeschaft
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet 1.8.1 geinstalleerd. Krijg telkens bij het opstarten de melding: "The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Heb al enkele keren alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar telkens zelfde probleem.
Wie kan mij helpen?
Topic samengevoegd met centraal topic over fout 931
- MariaK
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
- Reputation: 0
Re: error 931
Vink in Avast niewsgroepen scannen uit.
Controleer ook het adres en de inlog van de usenet server.
Spotnet en Ziggo
Controleer ook het adres en de inlog van de usenet server.
Spotnet en Ziggo
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 16:58
- Reputation: 0
- Usenet: casema
- Internet: ziggo
Re: error 931
ik had de zelfde probleem en is ie opgelost dankuThedr schreef:Zojuist ff Spotlite erop gezet: werkt als een trein op poort 119 zonder SSL.
edit:
Heel raar
Kan nu wel verbinden, ook met Spotnet!
Probleem opgelost dus, maar niet duidelijk precies waardoor.
Iig dank voor jullie assistentie!
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 23:03
- Reputation: 0
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Re: Spotnet 1.8.1 werkt niet op nieuwe PC
Dank voor de reacties.
Bij het opstarten wordt eerst gevraagd om de gegevens in te vullen van provider en zo en krijg dan meteen hierna die melding. Iemand enig idee????
Bij het opstarten wordt eerst gevraagd om de gegevens in te vullen van provider en zo en krijg dan meteen hierna die melding. Iemand enig idee????
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
- Reputation: 0
Re: error 931
Bewerk de servers.xml zoals in de door mij eerder gegeven link staat.
Het servers.xml bestand plaatsen in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven
Wat ook kan is: start, uitvoeren, cmd, netsh winsock reset
Daarna de pc herstarten.
Als beide niet werken SpotLite installeren, starten en daarna Spotnet starten.
Dit is gemeld als werkend al is dit geen echte oplossing van het probleem.
Het servers.xml bestand plaatsen in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven
Wat ook kan is: start, uitvoeren, cmd, netsh winsock reset
Daarna de pc herstarten.
Als beide niet werken SpotLite installeren, starten en daarna Spotnet starten.
Dit is gemeld als werkend al is dit geen echte oplossing van het probleem.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 23:03
- Reputation: 0
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Re: error 931
Dank voor je reactie.
Dit staat in C:\ProgramData\Spotnet\
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kan ik hier dus bij Username mijn e-mailadres invullen en bij Password het wachtwoord van de e-mail?
Er wordt namelijk ook gesproken dat spotnet het wachtwoord veranderd.
Dit staat in C:\ProgramData\Spotnet\
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kan ik hier dus bij Username mijn e-mailadres invullen en bij Password het wachtwoord van de e-mail?
Er wordt namelijk ook gesproken dat spotnet het wachtwoord veranderd.
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
- Reputation: 0
Re: error 931
De username en password kan ingevuld worden in de servers.xml. Als via de servers.xml de server ingesteld word dan word het wachtwoord niet aangepast. Gebruik het hoofd email adres en wachtwoord. Deze is anders dan de inlog van de Ziggo site. Pas de server aan als er een ander email adres dan @ziggo.nl gebruikt word.
Er mogen maximaal 4 verbindingen gebruikt worden met de Ziggo server.Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.
Hou ook de quota per maand in de gaten. Om meer te downloaden kan een andere usenet server gebruikt worden.
Deze telt niet mee voor de quota. informatie van Ziggo
Er mogen maximaal 4 verbindingen gebruikt worden met de Ziggo server.
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="invullen" Password="invullen" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Hou ook de quota per maand in de gaten. Om meer te downloaden kan een andere usenet server gebruikt worden.
Deze telt niet mee voor de quota. informatie van Ziggo