Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

error 931 The connection attempt timed out, or the connected

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

LullabyBaby
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2015, 20:15
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: ziggo

Re: error 931 The connection attempt timed out, or the conne

#171

Bericht door LullabyBaby »

Wanneer er nog meer mensen zijn die deze foutmelding krijgen (zoals ik afgelopen week):

Bij mij bleek het te liggen aan het aantal verbindingen dat ik probeerde te maken met TweakNews.
Ik gebruik SABnzbd naast spotnet. Hierbij had ik het aantal verbindingen op maximaal (30) gezet.

Na het verlagen van het aantal verbindingen voor SABnzbd naar 26, kon ik zonder problemen contact maken met spotnet (4 verbindingen).

Het is een oude post, maar omdat ik er zelf tegen aan liep heb ik toch maar mijn oplossing toegevoegd. Wellicht heeft iemand er nog wat aan.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



kaghy2
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2015, 20:17
Reputation: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

Re: error 931 The connection attempt timed out, or the conne

#172

Bericht door kaghy2 »

Uhm ja, precies tzelfde hier, alleen heb ik bij mij, in mn firewall, spotnet als toegestaan programma gezet wat dus door de firewall heen mag,

rara t werkt warempel, probeer dit ook eens :)

Paulsater
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2015, 19:00
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: error 931 The connection attempt timed out, or the conne

#173

Bericht door Paulsater »

Goedendag Iedereen met het error 931 probleem met Eweka. Ik heb vandaag de newsreader.eweka.nl.dbc en dbs bestanden + een installatiehandleiding gepost in alt.binaries.nl.
Kijk even op binsearch of een andere nzb site en zoek dan op: Spotnet Eweka dbc en dbs bestand tot 2 mei 2015 .
Even downloaden en uitpakken en toepassen. Je hebt dan de Spotnet databases van newsreader1 van Eweka van het begin tot 2 mei 2015. Het zijn ca 1.000.066 posts en de hierbij gegeven reacties. Beide databases zijn gezamenlijk ca 620 Mb.
Het errorprobleem zit hem veelal in het feit dat het opbouwen van nieuwe databases vanaf het begin te lang gaat duren, waardoor het contact met de server wordt verbroken.
Naar verluidt zijn de databases onderling met Eweka newsservers uitwisselbaar.
Veel plezier met downloaden via een goed werkend Spotnet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer