Ik heb dus ook een probleem met "the connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931)".
Terwijl het de ene keer wel werkt en dan weer niet! Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: lightningusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee/ defender
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: ?? 2 mnd
Geef een beschrijving van je probleem: als SN op start werkt het de ene keer wel en de andere keer weer niet. Maar steeds vaker niet dan wel.
Bij iemand anders inloggen met de zelfde LU gegevens met online als provider werkt wel.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: de + her installeren spotnet
spotlite geprobeerd
spotgrit geprobeerd
via grabit loopt het ook niet meer
ziggo server ook geprobeerd, maar gaf het zelfde probleem als met LU
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="****" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="****" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="****" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>