Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Filters

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Rob1706
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jan 2012, 12:27
Reputation: 0
Usenet: SnelNl
Internet: 3BB

Filters

#1

Bericht door Rob1706 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.147
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SnelNl
Welke Internet Provider heb je?: 3BB Thailand
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset
Met welk programma download je?: SnelNl
Wanneer begon je probleem?: Na switch van 1.8 naar v2.0
Geef een beschrijving van je probleem: Weet niet waar ik precies mijn vraag moet stellen dus hoop hier een antwoord te krijgen. Ik kan op Template Generator niet kiezen voor OS Windows 10. Misschien een idee om toe te voegen? Nu maar in concept aangepast. Zou het mogelijk zijn om in Beeld-TV Series weer normaal genre te laten zien. Alles staat nu op Televisie en dat weet ik al. Heb per abuis Beeld -TV Series Genre filter reeds verwijderd nl.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Zelf een filter aanmaken maar dat past weer niet zo mooi in het menu. Overigens zeer blij en tevreden met Spotnet hoor.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 dec 2015, 16:56] --

Toevoeging. Heb inmiddels Reset knop gevonden dus Beeld - TV Series Genre weer present maar helaas staat Genre meestal op Televisie. Persoonlijk vind ik dat jammer want moet nu elke spot aanklikken om te zien waar het over gaat.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer