Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
saskia27
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2011, 19:39
Reputation: 0
Internet: kpn

fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#1

Bericht door saskia27 »

Ik heb spotnet ca. 2 weken gebruikt. Vandaag kan ik opeens niets meer downloaden omdat ik de melding krijg dat mijn gebruikersnaam en of mijn wachtwoord niet juist is. Er kan dus geen verbinding gemaakt worden. Terwijl ik niets gewijzigd heb en zowel gebruikersnaam als wachtwoord wel juist zijn.
Ik heb Spotnet al verwijderd en weer opnieuw op mijn laptop gezet, maar het probleem blijft zich voordoen.
Wie kan me helpen???
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



wappoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2011, 19:48
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#2

Bericht door wappoo »

Heb jij toevallig ook KPN? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar ik kan ook niet inloggen met alt.binz. Ik hoop dat dit snel is opgelost.

Dathon
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2011, 20:03
Reputation: 0
Usenet: Spotnet
Internet: Planet

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#3

Bericht door Dathon »

Ik heb planet van KPN en zowel news.kpn.nl als nova.planet.nl werken niet. Gisteren gewoon nog <KNIP> kunnen downloaden en vandaag bij opstarten gaf hij ook deze foutmelding (502, wachtwoord en/of gebruikersnaam incorrect). Ik kan wel nieuwe posts binnenhalen met news.planet.nl, maar heb een download snelheid bij deze van 1 kb of minder.
Naam verwijderd
- MariaK

Topicstarter
saskia27
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2011, 19:39
Reputation: 0
Internet: kpn

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#4

Bericht door saskia27 »

Ja ik heb ook KPN. Dat laatste (alt.binz) zegt me niets. Ik ben niet zo''n computer expert.

Ik krijg inderdaad ook foutmelding 502. Het ligt dus blijkbaar aan KPN. Misschien morgen beter.

SpinalScratch
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2011, 15:06
Reputation: 0

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#5

Bericht door SpinalScratch »

Nou, ik heb hetzelfde probleem, met één verschil.; ik zit bj UPC. Ik krijg dus ook de melding dat mijn gebruikersnaam en ww niet ingevuld zijn, maar niets is minder waar.
Via smsusenet heb ik een gebrn en ww ontvangen, ik vul deze in en het maakt niet uit wat ik als provider aangeef (UPC, Tweakers, KPN of "Anders") telkens krijg ik de melding dat mijn gebrn en ww niet ingevuld zijn.
WTF?

wallyhof
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2011, 19:40
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#6

Bericht door wallyhof »

Hier ook hetzelfde probleem , provider KPN.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#7

Bericht door ManiaK »

Voor de "KPN mensen"...Het is vrij aannemelijk dat het probleem bij KPN ligt. Als dit langer aanhoudt, zou ik jullie willen adviseren een mailtje te sturen naar KPN. Houden jullie ons en elkaar op de hoogte in dit topic?
Voor SpinalScratch: Ik denk dat jij een ander probleem hebt. Gebruik daarvoor alsjeblieft eerst de zoekfunctie!
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=smsusenet
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

wappoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2011, 19:48
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#8

Bericht door wappoo »

Het probleem is er nog steeds. Ik zal kijken of ik straks een mail-adres kan vinden van KPN. Dan zal ik ze een mailtje sturen. Mocht ik antwoord krijgen zijn jullie de eerste die het horen.

wappoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2011, 19:48
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#9

Bericht door wappoo »

Oké, ik heb net een mailtje naar KPN gestuurd. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg. Wordt (hopelijk) vervolgd.

Edward Hoekstra
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 11:03
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN
Locatie: Wouterswoude
Leeftijd: 32

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

#10

Bericht door Edward Hoekstra »

Ben ik gelukkig niet de enige met dat probleem. Ik dacht dat het aan ons internet lag, alles al afzoeken. Ben benieuwd wat het probleem is.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer