Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.7x

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

stoledo
Berichten: 575
Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
Reputation: 0
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Locatie: Limboland
Leeftijd: 49

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#61

Bericht door stoledo »

Joshua80 schreef:Ik heb windows 7 besturingssysteem op mijn pc maar als ik spotnet wil installeren doet ie dit in de normale programmap en niet in de (86)map Hierdoor krijg ik het niet voor elkaar dat ik de filters te zien krijg als ik die toevoeg van bijv aqua. Hoe los ik dit op?
De filters staan niet in de Program Files map, maar in C:\ProgramData. Dit is een verborgen map. Verborgen bestanden en mappen maak je zichtbaar door in de verkenner, linksboven naar "Organiseren te gaa, dan te kiezen voor Map- en Zoekopties. In het venster dat opent, kies je tabblad weergave. Bijna onderaan het lijstej dat je te zien krijgt kun je dit instellen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding




AfbeeldingAfbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#62

Bericht door marmad »

Had een goed werkende versie Spotnet 156 maar door handtekeningen controle weg te vinken werkt er niets meer. Een beetje dom.. ik geef het onmiddelijk toe. Opnieuw installeren met de 156 setup geeft dezelfde : Load_database: "de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop" mededeling. Het liefst heb ik mijn oude 156 terug maar weet niet hoe dit aan te pakken. Als iemand mij wil loodsen naar een werkend spotnet(156) zou ik heel dankbaar zijn.
Groet en bijvoorbaat dank.
Gebruikersavatar

stoledo
Berichten: 575
Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
Reputation: 0
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Locatie: Limboland
Leeftijd: 49

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#63

Bericht door stoledo »

is er een bepaalde reden dat je persé versie 1.5.6 wil gebruiken? Het is toch echt aan te raden om versie 1.7.4 te installeren...
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding




AfbeeldingAfbeelding

Bulletproof
Berichten: 260
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:11
Reputation: 0
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Locatie: Aarde
Leeftijd: 29

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#64

Bericht door Bulletproof »

Om het forum overzichtelijk te houden gaat deze naar prullenbak met een slotje erop!
Niet mee eens? Stuur me een pb!
Afbeelding
Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer