Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#1

Bericht door avious »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Devender
Met welk programma download je?: snelnl
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin dat ik Spotnet heb geïnstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik Spotnet opstart dan gaat deze de nieuwe headers downloaden daarna niets.
Er komt dn links boven naast Spotnet (Classic) 1.9.0.5 de melding Spotnet reageert niet.
dit duurt ongeveer tussen de 2 en 4 minuten daarna staan alle nieuwe posten er.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

-<Spotnet>

<Server Buggy="true" Connections="2" SSL="1" Port="563" Password="00000000000" Username="0000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Headers"/>

<Server Connections="10" SSL="1" Port="563" Password="00000000000" 
Username="000000000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="1" Port="563" Password="00000000000==" 
Username="00000000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Uploads"/>

</Spotnet>
[/code]

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#2

Bericht door mesa57 »

In de opties kun je bewerken / instellingen / bijwerken bij het opstarten afzetten.
Probeer eens of dat beter werkt.
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#3

Bericht door avious »

Hallo Mesa75 ik heb dat is gesteld op handmatig nu, de ene keer gaat het goed en de andere keer komt de melding reageert niet toch.
wanneer ik dan op te pagina klik word deze helemaal licht van kleur (wazig)
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#4

Bericht door mesa57 »

Zet de virusscanner eens (tijdelijk) uit ?
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#5

Bericht door avious »

Hallo @Mesa57.
Het is niet zo dat spotnet niet werkt want hij haalt de headers binnen de berichten alles het gaat mis bij het Data bijwerken.
virus scanner al een keer uitgezet maar had ook geen resultaat
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#6

Bericht door mesa57 »

Kun je de database eens verwijderen uit c:\programdata (2 files eindigend op dbs en dbc) ?
Evt. kun je dat ook met het menu van spotnet doen.
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#7

Bericht door avious »

Hallo Mesa75 moet ik dan kiezen voor database stofzuigen als ik het via het menu van Spotnet 1.9.05 doe
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#8

Bericht door mesa57 »

Nee, bewerken / database / alle tabellen leegmaken.
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#9

Bericht door avious »

Helaas @mesa57 het heeft niet geholpen melding links boven blijft komen en wanneer je dan in het veld ergens klikt dan word het scherm licht van kleur. Ik denk dat Spotnet mijn Asus laptop met win 10 niet zo leuk vind
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

#10

Bericht door mesa57 »

Spotnet is getest op meerdere versies van Win 10.
Probeer dit eens :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 592#p66592
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer