De downloads pagina is open, alleen wordt alles nog maar in 1 forum announced, dit wordt later geupdate, mocht je verder nog iets vreemds tegenkomen, gelieve deze in het feedback topic hier te posten, alvast bedankt.

fout tijdens het starten van SABnzbd icm panda antivirus

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

stefantheuns
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2011, 19:28
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

Bericht door stefantheuns » 26 dec 2011, 19:35

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda
Met welk programma download je?: Spot-Net
Wanneer begon je probleem?: direct vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik bij het downloaden aankom krijg ik de melding: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Geen idee waar ik dit kan vinden
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
samengevoegd met centraal topic over deze foutmelding
- MariaK

Advertisement
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Has thanked: 100 times
Been thanked: 99 times

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Bericht door ManiaK » 27 dec 2011, 10:44

stefantheuns schreef:De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is.
Inderdaad klopt het dat gebleken is dat Panda deze foutmelding kan veroorzaken...
Waar wil je nu precies advies over, Stefan?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================


stefantheuns
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2011, 19:28
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Bericht door stefantheuns » 28 dec 2011, 13:59

Hallo Allemaal,

Het lijkt erop dat het probleem bij Panda bekend was, heb een reactie gepost op het Panda forum en had binnen 24 uur een hotfix die het probleem oploste.
Dus als mensen nog problemen hebben, even via het panda forum op de hotfix klikken.


ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Has thanked: 100 times
Been thanked: 99 times

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Bericht door ManiaK » 28 dec 2011, 14:10

@stefantheuns: Dank je wel voor je berichtje.
Dit probleem is al een half jaar bekend bij Panda inderdaad...
viewtopic.php?f=3&t=1555&hilit=panda+ho ... =40#p28374
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================


hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Has thanked: 25 times
Been thanked: 113 times

Re: fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"

Bericht door hjvbft » 28 dec 2011, 14:38



ReMarcable
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 21:58
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Has thanked: 3 times

Unable to connect to remote server

Bericht door ReMarcable » 04 jan 2012, 15:43

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda Internet Security 2012
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?:
Enkele dagen geleden kreeg ik de melding "fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Ik heb hier toen over gelezen op het forum maar kwam er niet uit.
Daarna heb ik een schone installie gemaakt.
Nu krijg ik de foutmelding "Unable to connect to remote server"
Ook hier heb op gezocht op het forum zonder resultaat.


Geef een beschrijving van je probleem: zie bovenstaand verhaal
XML bestand.:

<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="********Username="******" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="6" SSL="0" Port="119" Password="*******==" Username="********" Server="newsreader72.eweka.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="********Username="*******" Server="upload.eweka.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>


Generated by Support Toolkit SRT Generator.


ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Has thanked: 100 times
Been thanked: 99 times

Re: Unable to connect to remote server

Bericht door ManiaK » 04 jan 2012, 16:41

ReMarcable,
Panda Antivirus is de oorzaak van de eerste foutmelding.
Zie dit topic, met een link naar de hotfix van Panda. fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Heb je na het installeren van deze hotfix nog steeds de tweede foutmelding?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================


ReMarcable
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 21:58
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Has thanked: 3 times

Re: Unable to connect to remote server

Bericht door ReMarcable » 04 jan 2012, 20:38

Deze link: http://support.pandasecurity.com/forum/ ... 187&t=8397
Deze hotfix werkt niet omdat ik panda internet security 2012 gebruik en niet pande global protection.

Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Has thanked: 65 times
Been thanked: 99 times
Leeftijd: 50

Re: Unable to connect to remote server

Bericht door ardy43 » 04 jan 2012, 23:08

Hoi ReMarcable hier staan wat hotfixen,maarof het de juiste is weet ik niet. :D


hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Cash on hand: Locked
Reputation: 0
Has thanked: 25 times
Been thanked: 113 times

Re: Unable to connect to remote server

Bericht door hjvbft » 05 jan 2012, 03:51

Hotfix aangepast voor panda internet security 2012
http://www.pandasecurity.com/resources/ ... 4s4_r5.exe
bron

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 2 gasten

Spot-net.nl Forums : Disclaimer