Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#11

Bericht door ardy43 »

ik heb net mn abbo verlengd,bij sunny geen last van dubbelle database en bijwerken headers
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

ZuphCud
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2019, 10:21
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN
Gender:

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#12

Bericht door ZuphCud »

Mijn laatste spot was 'Too Much and Never Enough' door Mary Trump. (.epub + luisterboek)
Kort daarop kreeg ik een onvriendelijke e-mail van SunnyUsenet dat ik ben gerapporteerd wegens het schenden van copyright.
Sindsdien kan ik niets meer posten, ook geen dankbare comments. Neerladen kan ik nog wel.
Het kaltstellen van mijn account is hoogstwaarschijnlijk een lullige actie van een anonieme Trump-aanhanger.
Als copyright de echte reden was geweest, dan zou niemand meer kunnen posten.
In Mei 2021 Loopt mijn jaarabonnement af. Dan zal ik uiteraard van provider wisselen, en hoop ik u weer te verblijden met goeie spots.
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#13

Bericht door Harper »

Het gebeurd bij meer posters.... Overstappen naar een andere provider is de enige optie.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer