Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Mislukte downloads

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
mannos
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2012, 18:35
Reputation: 0
Usenet: supernews
Internet: upc

Mislukte downloads

#1

Bericht door mannos »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: nzbvortex + sabnzb
Wanneer begon je probleem?: Sinds kort kreeg ik bij veel download, zonder meldingen maar 30-100 kb en was mijn download binnen 10 seconden 'klaar' en dus mislukt.
Geef een beschrijving van je probleem: Het komt dus voor als ik iets zoek in spotlite en hem vervolgens wil binnenhalen. Hij geeft geen foutmeldingen, alleen is hij binnen 10 seconden klaar en is mijn download mislukt. Na zo'n 100 pogingen
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Uiteraard deed hij het niet en ben ik uiteindelijk ook overgestapt naar newsxs, maar helaas met hetzelfde probleem. Hierna NZBvortex gaan gebruiken maar ook allemaal dezelfde problemen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Mislukte downloads

#2

Bericht door Ypsos »

Probeer eens "iets" te downloaden uit de categorie Muziek, grote kans dat dit wel lukt, meer over N&T (Notice and Takedown) zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=5689

vroem
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2016, 23:03
Reputation: 0
Usenet: pureusenet
Internet: Proximus

Re: Mislukte downloads

#3

Bericht door vroem »

Ik zit ook met een probleem zucht: ik heb de macbook eens grotendeels opnieuw zitten installeren en sindsdien vaak problemen als ik een film wil downloaden op spotlite via de macbook. De dagen en uiteraard de jaren ervoor had ik die problemen niet. Zeer frustrerend. Net een film van 15GB aan het downloaden en opt einde zegt die foert, dus 15GB voor noppes gedownload. Ook als ik bv bedankt wil typen komt er op post not allowed? Ksnap er nikske van.

Als de film stopt met downloaden dan staat er telkens; queued. En nogmaals, ervoor heb ik dit nooit gehad, nu heb ik dit zeer zeer vaak voor dus zo kan ik maar moeilijk nog films binne halen.
Ik gebruik pureusenet en unison, altijd goed gewerkt tot ik dus de macbook eens opnieuw de software gedownload had en de boel opnieuw heb moeten installeren, sindsdien dit probleem en ik kan het maar niet oplossen, ik heb alles al ens afgezwierd maar helaas, helpt nikske.

Iemand enig idee wat het probleem is? Want zo kan dat niet blijven verder duren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer