Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Hitnews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
bergamo1
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:22
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie: Hitnews

#1

Bericht door bergamo1 »

Beste Mensen

Heb spotnet geinstalleerd en mijn payserver gegevens ingevulde maar mijn hitnews account werkt niet.Heeft iemand hier een oplossing voor .

bvd Bergamo1
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Spotnet en Hitnews

#2

Bericht door hjvbft »

servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\

servers.xml voor Hitnews:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).

Hitnews instellingen: http://www.hitnews.eu/index.php?group=4
Een andere oplossing is het gebruik van een andere (pay) server.

angelnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2011, 10:03
Reputation: 0

Re: Spotnet en Hitnews

#3

Bericht door angelnl »

Een hele goede tweak. Ik zit alleen met 1 probleem. Wanneer ik de bovenstaande instelling doet komt Spotnet bij elke start met 'Selecteer u Provider'.
Heeft iemand hier een fix voor?

1. Mijn Config

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="*****" Password="*****" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.hitnews.eu" Username="****" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
2, Ik heb het gemarkeerd als alleen lezen.

3. Wat me opvalt is dat er een 'news.neva.ru.spots' wordt aangemaakt en geen 'news2.neva.ru.spots'.

bombarie86
Berichten: 86
Lid geworden op: 14 feb 2011, 20:34
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Spotnet en Hitnews

#4

Bericht door bombarie86 »

het gaat goed, bij selecteer uw provider voer je hitnews weer in + je gebruikersnaam en ww. daarna verwijder je news.hitnews.eu.spots en news.neva.ru.spots wijzig je in news.hitnews.eu.spots en dan ben je klaar

angelnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2011, 10:03
Reputation: 0

Re: Spotnet en Hitnews

#5

Bericht door angelnl »

bombarie86 schreef:het gaat goed, bij selecteer uw provider voer je hitnews weer in + je gebruikersnaam en ww. daarna verwijder je news.hitnews.eu.spots en news.neva.ru.spots wijzig je in news.hitnews.eu.spots en dan ben je klaar
Dankje. Het renamen did the trick. Alleen had ik iets andere aanpak, omdat hij de oude post niet wilde downloaden. Mijn stappen plan
  • news2.neva.ru instellen en alle post binnenhalen
  • Spotnet afsluiten en weer opstarten
  • Hitnews server instellen en post op laten halen
  • Spotnet afsluiten
  • servers.xml aanpassen naar bovenstaande instellingen
  • servers.xml alleen lezen maken
  • news.hitnews.eu.spots verwijderen
  • news.neva.ru.spots hernoemen naar news.hitnews.eu.spots
Nu kan je genieten van de retentie van de headers van neva en de download retentie van hitnews.

Ik hoop dat de mensen hier wat aan hebben.

monique2331
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:10
Reputation: 0
Leeftijd: 53

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#6

Bericht door monique2331 »

ik heb ook hitnews en het werkt prima
Gebruikersavatar

Hertog-R
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2011, 16:50
Reputation: 0

Re: Spotnet en Hitnews

#7

Bericht door Hertog-R »

hjvbft schreef:servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\

servers.xml voor Hitnews:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).

Hitnews instellingen: http://www.hitnews.eu/index.php?group=4
Een andere oplossing is het gebruik van een andere (pay) server.
Het werktBedankt, bomdarie86 :mrgreen: :D :oops:
Ik hed de servers.xml verwijderd in, C: ProgramData/Spotnet en daar een nieuw tekstdocument gemaakt en deze gegevens in geplakt:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

daarna de naam van het tekstdocument veranderd in servers en de extensie veranderd in xml en bij eigenschappen alleen lezen aagevinkt.
Werkt nu perfect. Groet Hertog-R

miko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 feb 2011, 20:53
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#8

Bericht door miko »

Dank allemaal voor de duidelijke uitleg.

Vooral angelnl heeft mij door zijn duidelijke stappenplan geholpen; werkt nu als een tierelier met hitnews

Dank+groet, Miko

jimny
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2011, 16:22
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#9

Bericht door jimny »

Heb het mapje servers geknipt en geplakt op buroblad en daarna het bestandje vervangen met de hitnews tekst etc dan opslaan en vervolgens alleen lezen via eigenschappen aangevinkt en daarna bestandje geknipt en geplakt in spotnet map en voila het werkt goed

franshals
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2011, 11:11
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#10

Bericht door franshals »

Zojuist ervaren dat news2.neva.ru om authentificatie vraagt.(zijn wakker gemaakt door de vele aanvragen zeker?)
Nu als provider Hitnews ingevoerd met gebruikersnaam en wachtwoord en nu werkt het wel allemaal, ook de NZB-knop.
Gaat ook terug tot 2009.
Hopelijk blijft dat zo......
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer