Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

twister004
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2011, 15:05
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: XMSNET

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#491

Bericht door twister004 »

Volgens mij allemaal te maken met notice & take down requests.

Aweka zit er bovenop met die requests en verwijderd direct. De vraag is of er nog aanbieders zijn die niet verwijderen of met een veel lagere response tijd bv 1 a 2 werkdagen.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



twc
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 feb 2011, 17:35
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#492

Bericht door twc »

Nou dan word het drukker via de torrents downloaden waarschijnlijk :lol:

Afbeelding

dragons
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2012, 04:27
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#493

Bericht door dragons »

Het is overduidelijk da Eweka en andere samenwerken met St.Brein om ons het downloaden moeilijker te maken, Eweka en sommige andere aanbieders zullen hier zeker klanten door verliezen Want wie wil er nu betalen voor een Usenet provider die inruil voor Jiouw geld niks waarmaakt.

Daarmee word eigenlijk hun eigen ondergang mee getekend op termijn omdat mensen massaal afhaken. want die weten inmiddels ook wel hoelaat het is.

Inmiddels na 6 jaar trouwe klant te zijn geweest van Eweka wat anders gevonden wat gelukkig tot nu toe helemaal niks blokkeert dus, Ik hoop dat Eweka veel betaald kijgt van Brein

satfreak1969
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 mar 2011, 18:09
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: XS4ALL

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#494

Bericht door satfreak1969 »

Is dit ook de reden waarom Eweka al 2 dagen slecht loopt ?
Ik heb net 3 weken geleden de 100Mb variant genomen bij Eweka.
Nu haal ik nog geen 1 Mb (700 kb/s)

bubbless
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2011, 14:13
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#495

Bericht door bubbless »

Meer als 5 jaar plezier gehad bij eweka. Dit hele jaar door zijn er allerlei problemen ontstaan.
download snelheid onder de 1mb, post niet binnen te halen of verwijderd. errors codes, header problemen. Reactie problemen. en ga maar door.. Ik ben overgegaan op een andere usenet.

woep666
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 feb 2013, 11:56
Reputation: 0
Usenet: newsgrabber

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#496

Bericht door woep666 »

ik kreeg van de week weer een aanbieding of ik alstublieft bij ze terug kwam
never niet meer, klaar met ze

howdyho
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 12:37
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#497

Bericht door howdyho »

Ik snap niet dat zoveel mensen nog bij Eweka en dergelijke zitten.

Er zijn veel betere en goedkopere providers die leveren zowat onbeperkte snelheid.
Adviezen over alternatieven voor Eweka en ervaringen met providers heel graag in de desbetreffende topics! :thanks:
- ManiaK

sjon1944
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2013, 14:42
Reputation: 0

Re: iedereen met eweka problemen

#498

Bericht door sjon1944 »

Jbakers schreef:Lees eens goed pipo
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 jun 2013, 15:12] --
howdyho schreef:Ik snap niet dat zoveel mensen nog bij Eweka en dergelijke zitten.

Er zijn veel betere en goedkopere providers die leveren zowat onbeperkte snelheid.
eweka ben ik weg bij heb nu een ander en goedkoper 5,79 werkt prima :locked: sunnyUsenet

SannSunn
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 feb 2013, 13:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#499

Bericht door SannSunn »

Ik heb een vraag over de downloadsnelheid (ben een nitwit)

Wat betekend het dat ik bij Eweka een snelheid heb van 100mbit/s?
Ik heb een internetverbinding die tot ca 60mbps gaat (mits ik aan de kabel zit).
Sabnzbd geeft aan dat ik met een snelheid van ca 7 mb/s download.
Is het dan niet zinloos dat ik het abonnement heb met 100mbit/s ipv 50mbit/s? Of is dit iets anders (haal ik bytes, mits etc door elkaar?)?

Indien ik ga rondkijken naar een andere provider, kan ik dan (met mijn simpele laptop/internet/modem) genoegen nemen met ca. 50mbit/s aangezien ik geen router etc heb om de snelheid optimaal te benutten?
<KNIP>
Hoop reacties te krijgen!
Gr Sanne
Vraag over alternatief voor Eweka verwijderd. Deze vraag is off topic in het Ewekagedeelte en mag hiergesteld worden
- ManiaK
Gebruikersavatar

Knopie88
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#500

Bericht door Knopie88 »

Ik kreeg onderstaande info vandaag van Eweka via email:

We hebben onze service verbeterd sinds u zich voor het laatst hebt aangemeld. Wij hebben de zogenaamde article numbering gewijzigd; oude en niet-werkende headers hersteld en enkele nummers die ontbraken, toegevoegd. Dankzij deze verbetering kunt u meer header-informatie over alle artikelen bekijken.

SpotNet:
De database moet opnieuw worden opgebouwd om de nieuwe headers te kunnen gebruiken. Verwijder Spotnet via de optie Verwijderen/wijzigen in het Configuratiescherm van Windows. Download en installeer de nieuwste versie van http://www.spot-net.nl


Vraagje hierover: Ik heb bij Eweka tot 1836 retentie. Zo héél veel terug in de tijd hoef ik niet maar soms wil je toch wel iets ouds downloaden. Vorige week heb ik bijvoorbeeld een aflevering van een serie van 900 dagen geleden gedownload. Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn nieuw opgebouwde database zo opbouw dat ik nog steeds entries van zo'n 900 dagen geleden zal zien?

PS) Kan ik mijn tags en overzicht zoals het nu is op de een of andere manier bewaren en opnieuw importeren als ik mijn huidige versie van spotnet verwijder. Kan ik misschien de huidige database wegooien en een nieuwe opbouwen zonder dat ik spotnet verwijder en dan de rest van de instellingen behouden?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 aug 2013, 12:22] --

Het is al gelukt. Eweka had de veranderingen al doorgevoerd want vanmorgen kreeg ik bij elke klik op een spotnet spot te zien "no such article"

Ik heb mijn database (Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\) verwijderd en spotnet gestart. Daarna even links bovenin op de pijltjes geklikt en de nieuwe database werd opgebouwd. De rest van mijn settings (tags en zo) heb ik nu dus nog maar ook een nieuwe database die weer werkt als voorheen. :)

Mijn oudste spot is van 1403 dagen geleden. Ik zou dat terug willen brengen naar 900 dagen. Waar regel ik dat binnen spotnet? Die hele oude spots gebruik ik niet en zij vertragen de boel dus alleen maar, lijkt mij.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer