Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Grabit (USP!)

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
~Anita~
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2011, 14:58
Reputation: 0
Usenet: grabit
Internet: ziggo

Server gegevens ( gratis, betaald & providers )

#1

Bericht door ~Anita~ »

Goedemiddag.

Misschien ben ik blond maar ik gebruikte hiervoor altijd ftd samen met grabit.
Nu zie ik die hier niet in de lijst voorkomen.
Ik gebruik zelf als provider. Ziggo. NU heb ik alle soorten en maten geprobeerd. Maar hij blijft aangeven dat die niet de juiste communicatie terugkrijgt ofzo.
Wie kan mij hier bij helpen?

Alvast bedankt

IK geef ziggo als provider
news.grabit.com

en daaronder het wachtwoord en gebruikers naam van grabit. Deze is een betaalde account.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Server gegevens ( gratis, betaald & providers )

#2

Bericht door hjvbft »

Je gebruikt dus de betaal server van GrabIt om te downloaden.
Gebruik anders de ziggo server voor de headers en de GrabIt usenet server om te downloaden wat buiten de Ziggo retentie/ limiet valt.
Kan de retentie niet vinden van de GrabIt server. Zie wel de prijs $3,00 voor 1,5 GB per maand.
Er zijn servers die iets meer kosten en waarmee meer gedownload kan worden.

gerstr

Ervaringen & Discussie: Grabit (USP!)

#3

Bericht door gerstr »

Dit topic gaat over ervaringen met en disscussie over Grabit als USP en niet als download programma!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer