Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen en Discussie: zeelandnet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
racer24
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21
Reputation: 0

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#21

Bericht door racer24 »

pfff das wel heel veel info :) ik zal effe kijken of het lukt. erg bedankt allemaal. ik laat het weten.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
racer24
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21
Reputation: 0

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#22

Bericht door racer24 »

ik dank jullie allen voor de vele info, ga het proberen jullie horen het nog wel.

Topicstarter
racer24
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21
Reputation: 0

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#23

Bericht door racer24 »

ik geloof dat het werkt!

bsk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2011, 11:31
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: zeelandnet

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#24

Bericht door bsk »

racer kan je aangeven wat je hebt gedaan? had je eerst ook problemen met het binnenhalen van de headers?
en is dat nu opgelost?

bsk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2011, 11:31
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: zeelandnet

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#25

Bericht door bsk »

Zijn er nog meer mensen die het werkend hebben gekregen?

en die dit misscien ook willen delen met anderen, zou wel zo vriendelijk zijn....

bsk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2011, 11:31
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: zeelandnet

Re: Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#26

Bericht door bsk »

bsk schreef:Zijn er nog meer mensen die het werkend hebben gekregen?

en die dit misscien ook willen delen met anderen, zou wel zo vriendelijk zijn....
Voor de mensen die hetzelfde probleem hadden als ik dat die steeds vast loopt op de headers kan je als provider een gratis mewsreader neerzetten (even op googlen) of deze gebruiken news.albasani.net gebruikersn en ww: readonly

weet niet of deze genruikersn en ww wisselt maar vandaag werkt het in ieder geval.

wilde deze houden voor de spots binnen te halen en mijn normale om te dowlaoden en heb gelezen bij de faq hoe dat moet maar het probleem is dat ik de folder c:\allusers etc etc niet kan vinden ook niet als ik hem intyp?? weet iemand hoe dat komt?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer