Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Bulknews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 55

Ervaringen & Discussie: Bulknews

#1

Bericht door Magsel »

Vandaag wat testjes met Sunnyusenet, Tweaknews, pureusenet en Bulknews gedaan en Bulknews kwam er bij mij het beste uit.

Sunny en Pure zijn volgens mij hetzelfde, mega veel incompleet. :slecht:
Tweak is goed, maar vind ik duur. :eh:
Met Bulknews kon ik met gemak nog verschillende spots downloaden welke ik met Sunny en Pure niet kon downloaden. :goed:
En met Bulknews kon ik zelfs nog 1 flink beschadigde spot downloaden welke ik met de 3 anderen niet kon downloaden.
:goed: :goed:

Zijn er mensen met ervaring (slecht of goed) met Bulknews voordat ik overstap van Sunny?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Ervaringen & Discussie: Bulknews

#2

Bericht door jagp »

Ik gebruik nu een aantal maanden Bulknews en Sunny Usenet samen. Bij Bulknews heb ik een blockaccount die ik gebruik voor de headers en als fill/backup server. Sunny Usenet gebruik ik als primary download server. Tot nu toe bevalt deze combinatie prima.

Bulknews heeft regelmatig leuke acties op hun twitterpagina staan. Zo heb ik laatst een block van 1000GB kunnen kopen voor een kwart van de normale prijs.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer