Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Supernews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Misterkilobyte
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#11

Bericht door Misterkilobyte »

Ja maar Uploaden is niet annoniem hoor ik nu net, is nie zo leuk vindt ik :oops:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#12

Bericht door Darkling »

Er wordt een X-Trace meegezonden. Alleen medewerkers van supernews hebben toegang tot deze informatie, verder kan niemand hier iets mee. Ik post al jaren via een US server en nog nooit problemen gehad. Daarbij denk je nu echt dat servers waarmee je 100% anoniem kan uploaden dit echt zo is? Er wordt misschien niks in de header meegestuurd, maar natuurlijk is iemand te achterhalen wie spam, of wat dan ook post.

Misterkilobyte
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#13

Bericht door Misterkilobyte »

Darkling schreef:Er wordt een X-Trace meegezonden. Alleen medewerkers van supernews hebben toegang tot deze informatie, verder kan niemand hier iets mee. Ik post al jaren via een US server en nog nooit problemen gehad. Daarbij denk je nu echt dat servers waarmee je 100% anoniem kan uploaden dit echt zo is? Er wordt misschien niks in de header meegestuurd, maar natuurlijk is iemand te achterhalen wie spam, of wat dan ook post.
Hoe post jij dan, ik gebruik yEncBin Poster & Camelsystem Powerpost, zat anders bij Eweka en nu bij Supernews, de down snelheid is perfect ook de upload, alleen die progjes waar mee ik anders poste via Eweka via SSL poort 563, doen het helaas niet op Supernews, wel op poort 119 vreemd vindt ik dat, dus jij zegt eigenlijk dat het niks uitmaakt als je via de standaard poort upt dus op 119

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#14

Bericht door Darkling »

Via supernews via ssl uploaden werkt alleen met Jbinup. Ik post gewoon via 119.

SSL is altijd wel beter maar als ze echt willen weten wat je aan het doen ben maakt ssl ook weinig uit. Als ze naar het ip adres kijken waarna je grote hoeveelheid data verstuurd, kan iedereen wel raden dat het geen vakantiefoto's zijn. Maar als je echt van SSL gebruik wilt maken dan moet je Jbinup gebruiken.

Edit: Toen ik klant was bij giganews kreeg ik een mail dat ik moest stoppen met verspreiden van auteursrechtelijk materiaal. Zou ik dit niet doen zou mijn account disabled worden. Ik vermoed dat bij Supernews niet anders zal zijn. Echter weet ik wel dat Supernews een hogere tolerantie grens heeft. Hier heb ik nog nooit (zelfde als astraweb) bericht van gehad. Je gegevens worden niet zo vlug afgegeven hoor.

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#15

Bericht door hjvbft »

Er zijn meer programma's die gebruikt kunnen worden met ssl.
EasyUsenetUploader 1.0.73 (freeware) MD5 = 52a469e224f4766ac26a72588012548e
yEncBin Poster 1.0.457 beta 2 (freeware) MD5= a2f49774e7cc6c4678c55d39a3991bbe
Beide programma's worden niet meer verder ontwikkeld en de bron is niet beschikbaar.
Als een programma niet ssl ondersteund kan het ook via stunnel.
De uitbreiding "Camelsystem Powerpost SSL add-on versie 1.2" kan beter niet gebruikt worden omdat deze een beveiligingsrisico heeft.
Oud topic over dit onderwerp Versie 1.0.4 van yEncUp niet gebruiken omdat deze fouten bevat.

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#16

Bericht door Darkling »

Stunnel en supernews werkt niet. De ssl addon van Powerpost maakt ook gebruik van stunnel. De verbinding bevriest na een paar seconden. De overige programma's weet ik niet, die heb ik nooit gebruikt.

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#17

Bericht door hjvbft »

Die gebruiken ook (een oude versie van) stunnel.
De programma's kunnen bijgewerkt worden met de bestanden van een recente versie van stunnel.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 27 jan 2013, 03:59, 1 keer totaal gewijzigd.

cal44
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011, 21:46
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: tele2

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#18

Bericht door cal44 »

Kan iemand mij vertellen hoe de betaling gaat bij supernews als je Ideal gebruikt,krijg je aan het eind van de maand een mailtje dat je weer moet betalen zoals het gaat bij Hitnews bijv. of halen ze het bedrag automatisch van je rekening af

mvg

Bv202
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2011, 18:59
Reputation: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: Telenet

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#19

Bericht door Bv202 »

cal44 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de betaling gaat bij supernews als je Ideal gebruikt,krijg je aan het eind van de maand een mailtje dat je weer moet betalen zoals het gaat bij Hitnews bijv. of halen ze het bedrag automatisch van je rekening af

mvg
Ja, Supernews haalt automatisch het bedrag van je rekening. Geen idee hoe het met iDeal zit (ik ben een Belg), maar bij Paypal kan je het elk moment stopzetten.

mupput
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2011, 20:38
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#20

Bericht door mupput »

Ik kon het niet zo snel op hun site vinden, maar is account sharing toegestaan bij supernews?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer