Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

grensstreek
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:44
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#651

Bericht door grensstreek »

Naar een week nog niks van ze vernomen krijgen we dan toch het bedrag wat nog over is niet terug.
Laatst gewijzigd door grensstreek op 17 jun 2012, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#652

Bericht door avious »

adele71 schreef:Hallo bij mij is het dus ook over . Weet iemand een goede, niet te dure vervanger. ik ben digibeet . het moet dus allemaal niet te moeilijk zijn. Ik download ook niet zo heel erg veel filmpje of twee per maand hoog uit. wat raden jullie aan?
Sunnyusenet heb daar een weekje getest en geen problemen gehad alles gaat netjes.
nu maar een jaartje betaald € 36 dus iets meer dan 3€ betaal je dan per maand.

Van Lightning nog geen storting retour gehad, we wachten af

krek
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2011, 11:50
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#653

Bericht door krek »

Vandaag heb ik een storting gehad van Lightning, wat mij betreft kan het dossier gesloten worden. netjes afgehandeld.
Gebruikersavatar

avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#654

Bericht door avious »

19-06 heb ik van Lightning een restant ontvangen, erg netjes van ze.

Toch wel jammer dat ze er mee gestopt zijn was op zich een goede Usenet provider, maar gelukkig hebben we dan nu SunnyUsenet
Topic op slot. Lightningusenet bestaat niet meer.
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer