Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#561

Bericht door Cootje81 »

Er is idd geen Buy more button meer.. Achja ik zit al weer een tijdje bij eweka en bevalt me goed.. retentie (1247) is vele malen beter..
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Dreamingman
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 mar 2011, 21:34
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#562

Bericht door Dreamingman »

Nou ben het ook zat nu. Ze zijn mij kwijt als klant nu. Kan nog altijd niet verlengen bij lightningusenet. En op mailtjes en zelfs hun twitter account geven ze geen antwoord. Dus denk dat het lightningusenet gewoon aflopende zaak is. Ga het nu een tijd bij Sunnyusenet proberen. Zie wel of dat een beetje goed loopt.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#563

Bericht door ManiaK »

Topic opgeschoond.
Dit gedeelte van het forum gaat over ervaringen met Lightningusenet.
Berichten over (bijvoorbeeld) de retentie van Sunnyusenet horen hier niet thuis en mogen geplaatst worden in Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

gsm
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 feb 2011, 21:30
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#564

Bericht door gsm »

Ik krijg vandaag en mailtje dat mijn abo afloopt en als ik verder wil met ze dat ik opnieuw moet betalen maar als ik inlog dan krijg ik mijn account pagina voor me maar als ik naar subscriptions ga dan lukt het niet want dan krijg ik de melding "Inhoud wordt geblokkeerd omdat deze niet met een geldig beveiligingscertificaat is ondertekend."
Houd dit in dat het over en uit is met Lightningusenet of is er wat anders aan de hand ?
Ik ben tevreden en ook omdat deze provider in Zweden werkt. Eweka bv niet.
Lukt het niet meer met LU dan moet ik opzoek naar een andere die zowel hier als in Zweden werkt.
Topic aangepast. Vragen over alternatieve providers horen hier niet thuis ZIe PB
- MariaK

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#565

Bericht door Cootje81 »

Lightningusenet heeft servers via XSnews toch? en Xsnews heeft servers in NL?
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#566

Bericht door Tom-tom-club »

ik heb nog 25 weken te gaan maar ik ben er mee gekapt waarom?
1 spotlitte /spotgrit zeer lagere header retentie er komen bijna niks binnen net aan een jaar
ook met .sunnyusenet is het ruk het zelfde probleem ,Dus ik ben weer bij astraweb en alles werkt prima die 25 weken mogen ze houden van mijn

henrih
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2012, 19:58
Reputation: 0
Usenet: Lightningusenet
Internet: KPN

Is Lightningusenet afgelopen?

#567

Bericht door henrih »

Krijg sinds een uur geen contact meer. Spotnet meldt: Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist. Kan bij Lightningusenet nog wel inloggen, maar krijg geen info inzake mijn abo (nog tot ergens in mei) te zien.
Ook weet ik dat het al enige tijd niet meer mogelijk is je als nieuwe klant aan te melden. Ergens anders op dit forum meldt iemand dat hij zijn abo niet kan verlengen.
Wie weet hier meer van / over?
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Is Lightningusenet afgelopen?

#568

Bericht door Artifex »

Ik heb ook geen verbinding meer.Ik wacht ffe af. :)

moeloo
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 apr 2011, 23:07
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: Ziggo Z2

Re: Is Lightningusenet afgelopen?

#569

Bericht door moeloo »

Hier hetzelfde.
Krijg geen verbinding meer en kan wel inloogen op hun site.
Zie me status alleen niet en kan ook niet verlengen

-- [bericht automatisch samengevoegd - 07 feb 2012, 09:48] --

Als je bericht achterlaat op hun facebook verwijderen ze het ook weer meteen de Sukkels!

Aya
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 feb 2012, 08:42
Reputation: 0
Usenet: lightning usenet
Internet: ziggo
Locatie: den haag
Leeftijd: 111

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#570

Bericht door Aya »

Bij mij doet Lightningusenet weer vreemd. Hij zegt dat hij temporarily unavailable is en de website kan ik ook niets aanschaffen blijkt het. Ik heb er een beetje genoeg van maar geen idee wat ik nu moet. Op de berichten die je verzend geven ze ook geen antwoord op terug.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer