Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

asenegawa
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:07
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP
Locatie: Valley of the Sun

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#521

Bericht door asenegawa »

Dat de spots in Spotnet door elkaar staan is geen specifiek probleem in Spotnet en ook niet van de andere SpotX versies.
Lightningusenet heeft er last van en andere usenetproviders zoals hitnews en xsnews blijken hier ook last van te hebben.
Het kan zijn dat het aan het afgelopen week overzetten naar andere servers ligt of dat er gewoon een paar servers af en toe de hik hebben.
Het enige wat je kunt doen is het probleem voorleggen aan je eigen usenetprovider en dan maar hopen dat genoeg mensen dit doen zodat het probleem serieus genomen gaat worden.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#522

Bericht door Artifex »

Merk ook dat veel oude downloads niet compleet zijn, ms heeft dit er ook met te maken.

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#523

Bericht door Cootje81 »

Ik heb nu eweka getest, maar de posten zijn nu wel weer juist.. helaas is LU nog steeds niet optimaal!
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#524

Bericht door Tom-tom-club »

Brambo schreef:Merk ook dat veel oude downloads niet compleet zijn, ms heeft dit er ook met te maken.
ook nieuwe post is een drama

Dreamingman
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 mar 2011, 21:34
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#525

Bericht door Dreamingman »

Ik was ook te voorbarig. Heb nu een aantal keer postings van zon jaar geleden lopen downloaden en dat is 3x niks. Alles komt inderdaad incompleet binnen. Meer dan de helft vind ie gewoon niet. Als dat zo blijft dan ben ik ook weg bij lightning.

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#526

Bericht door Cootje81 »

LU is nog altijd waardeloos
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#527

Bericht door Tom-tom-club »

Dreamingman schreef:Ik was ook te voorbarig. Heb nu een aantal keer postings van zon jaar geleden lopen downloaden en dat is 3x niks. Alles komt inderdaad incompleet binnen. Meer dan de helft vind ie gewoon niet. Als dat zo blijft dan ben ik ook weg bij lightning.
Het zelfde hier, ik zal een mail sturen met de link van hier

Dreamingman
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 mar 2011, 21:34
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#528

Bericht door Dreamingman »

Nou ben benieuwd of de service inderdaad zo slecht is als velen hier zeggen haha. Heb nu voor het eerst een mailtje gestuurd over het incompleet zijn van de bestanden. En dat de retentie van die 500 dagen zo niet klopt. Kijken of ik ook antwoord terug krijg.

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#529

Bericht door Cootje81 »

Toen ze net terug waren was alles wel goed, goede speed, goede retentie van 692 dagen (had toen een hestand getest), maar lijkt nu allemaal minder te gaan worden.
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 56

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#530

Bericht door Magsel »

Dreamingman schreef:Nou ben benieuwd of de service inderdaad zo slecht is als velen hier zeggen haha. Heb nu voor het eerst een mailtje gestuurd over het incompleet zijn van de bestanden. En dat de retentie van die 500 dagen zo niet klopt. Kijken of ik ook antwoord terug krijg.
Keep Dreaming man :lol:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer