Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Xennews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
kaarsenbril
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2012, 11:55
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie: Xennews

#1

Bericht door kaarsenbril »

Wie geeft raad met Xennews probleem:

wij delen met 2 een account bij xennews abo highdownloadspeed. dit gaat goed.

Mij vriend haalt makkelijk 9MB/s
Ik blijf altijd steken op 1,5 MB/s, terwijl ik toch 3 MB/s zou moeten kunnen halen met mijn internetabo (30 Mb/s)
Een speedtest bevestigd ook mijn snelheid van 30MB/s

Ik heb al met 2 pc geprobeerd, en 2 prog sabnzb, grabit beide hetzelfde,
vaste verbinding, gewoon en ssl , beide geprobeerd 20 lijnen

Een extra server met een trial account erbij zetten doet mijn snelheid wel stijgen tot 3 MB/s
vanals deze teneinde loopt terug 1,5 MB/s

Graag uw advies, tips....
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Best
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jul 2012, 17:46
Reputation: 0
Usenet: 4ux
Internet: ZIGGO

Re: Ervaringen & Discussie: Xennews

#2

Bericht door Best »

Heb hetzelfde probleem. Snelheid ZIGGO is 50Mbit. Mijn 4ux abo is 50Mbit. In theorie zou ik dus 6.25Mbyte moeten halen. Spotnet haalt maar 1,2Mbyte. Heb ook geprobeerd te downloaden via Grabit maar die komt ook maar tot 1200KB oftewel 1,2Mbyte. Hoe kan ik tot de 6MB komen?
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: Xennews

#3

Bericht door Thisegzz »

Kijk of je die 50Mbit ook op http://speedtest.net haalt. Zo niet: probleem zoeken in je router/provider. Zo wel: kijken naar factoren als firewall, virusscanner, downloadclient, en Xennews (gratis proefaccount bij Sunnyusenet voor een week).
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer