Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

JackieX
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:46
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#211

Bericht door JackieX »

Vandaag de vraag gesteld bij Sunnyweb hoe en waarom bepaalde bestanden niet op hun server staan.

Beste,

De kans is groot dat dat artikel om juridische redenen verwijderd is.

Met vriendelijke groet,

Sunny Usenet Support
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

CableGuy
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2013, 08:35
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Telenet

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#212

Bericht door CableGuy »

Hallo,

Ik ben klant bij Sunny Usenet.
Om mijn profiel of wachtwoord te veranderen, kon ik ergens gebruik maken van 'Mijn Sunny Usenet', maar vandaag kan ik dat via hun website niet meer terugvinden.

Ook als ik bijvoorbeeld via Opwaarderen van mijn pakket doorklik, krijg ik een foutmelding en vervolgens de default url van Sunny Usenet:
Hoe kan ik mijn pakket opwaarderen?
Het opwaarderen van je pakket bij Sunny Usenet kun je eenvoudig doen via Mijn Sunny Usenet. Log in op Mijn Sunny Usenet en klik vervolgens op "Opwaarderen". Volg vervolgens de bestel- en betaalprocedure en je pakket zal binnen enkele minuten opgewaardeerd worden.
Ter informatie: in bovenstaande tekst is Mijn Sunny Usenet dan natuurlijk een link met als url http://www.sunnyusenet.com/mijn-sunny-usenet, maar dat redirect dan naar http://www.sunnyusenet.com/.

Nog mensen met dit probleem?
Of liever nog, wat is de oplossing? :-)

Bedankt alvast!

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#213

Bericht door ManiaK »

Geen probleem hier...
https://secure.sunnyusenet.com/inloggen
Lukt het zo wel?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gebruikersavatar

TheKnight
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2013, 12:00
Reputation: 0
Usenet: Sunny

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#214

Bericht door TheKnight »

Ik ben een tevreden klant en heb nog geen problemen gehad met Sunny
Gebruikersavatar

CableGuy
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2013, 08:35
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Telenet

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#215

Bericht door CableGuy »

ManiaK schreef:Geen probleem hier...
https://secure.sunnyusenet.com/inloggen
Lukt het zo wel?
Yep, zo lukt het wel!
Geweldig!
Bedankt, ManiaK. :)

vaantje
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2011, 15:55
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#216

Bericht door vaantje »

Ik heb een vervelend probleem met sunnyusenet.
In spotnet krijg ik mijn reactie meteen te zien, ga ik uit de post om het meteen weer te openen dan is mijn reactie niet meer zichtbaar. (kan ik mij voorstellen omdat de reactie weer van de server gehaald moet worden, deze zal er misschien nog niet staan)
Maar veel vervelender is dat ik alle reacties door elkaar heb staan, dan reageer ik op een bericht van iemand en een uur later blijkt dat er al veel meer gebruikers op dat bericht hadden gereageerd. Een flinke tijd later krijg ik die berichten pas te zien.

Ik heb win8 en spotnet 1.8.1 met spotnet improver. Ik draai ze als administrator.
Gebruikersavatar

Topicstarter
ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#217

Bericht door ardy43 »

Hoi vaantje,

Je plaatst de reactie, maar die is nog een tijdlang (afhankelijk van de server) niet te zien door anderen. In eerste instantie zie je hem zelf wel, maar als je opnieuw kijkt, dan is je reactie weg. Pas als de servers gesynct zijn, is je reactie echt zichtbaar.

Ik heb even gekeken,ik gebruik ook Sunny en de reacties staan inderdaad doorelkaar,
als ik een paar dagen terug kijk dan heb ik daar geen last van.
Gebruikersavatar

JohnDeLui
Berichten: 241
Lid geworden op: 11 okt 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: Newsleecher R-T-G
Internet: Ziggo & Telfort

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#218

Bericht door JohnDeLui »

ardy43 schreef:Hoi vaantje,

Je plaatst de reactie, maar die is nog een tijdlang (afhankelijk van de server) niet te zien door anderen. In eerste instantie zie je hem zelf wel, maar als je opnieuw kijkt, dan is je reactie weg. Pas als de servers gesynct zijn, is je reactie echt zichtbaar.

Ik heb even gekeken,ik gebruik ook Sunny en de reacties staan inderdaad doorelkaar,
als ik een paar dagen terug kijk dan heb ik daar geen last van.


True... en dat is niet alleen bij Sunny zo, ook bij mijn andere provider Unlimited duurt het soms wel een paar minuten totdat alles bij is maar het kan ook 'al a minute' synchroon zijn.
Lijkt me ook wel logisch... maar wel verwarrend als je reactie - misschien vrijwel gelijk aan die erboven - zoveel later geplaatst lijkt.
Ach, het ligt in elk geval niet aan jou...
Why isn't there mouse-flavoured cat food?

vaantje
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2011, 15:55
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#219

Bericht door vaantje »

Dank voor jullie reacties.
Het is bij mij alleen bij deze USP, de anderen die ik heb gehad hadden deze eigenaardigheden niet.

Leuk om te zien dat je actief blijft, JohnDeLui.

Sardo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2011, 21:48
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#220

Bericht door Sardo »

hoi, kan het zijn dat je de uploadserver van sunnyusenet in spotnet niet goed hebt staan ?
in servers.xml.
Ik heb namelijk dat als ik een bericht er neerzet blijft hij tijdelijk staan maar ververs je spotnet dan is hij weg, ook na 2 dagen niet meer .
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer