Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaring & Discussie: XLUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Ervaring & Discussie: XLUsenet

#1

Bericht door Wheaten »

Nu 2 maanden gebruikt in combinatie met Spotnet. Tot op heden geen enkel probleem ervaren.

Beveiligd

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="ssl-news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="ssl-news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="ssl-news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Standaard

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.eu.xlusenet.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



downloader
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2011, 15:44
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: UPC

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#2

Bericht door downloader »

Zit nu al bijna 1,5 jaar bij ze en nog nooit problemen gehad. Moest 1 keer support mailen met een retentievraag. Toen hadden ze nog maar 400 dagen, inmiddels alweer 1000 dagen.

Ik zat voorheen altijd bij eweka, maar ik ben toch liever bij xlusenet.

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#3

Bericht door Darkling »

downloader schreef:Ik zat voorheen altijd bij eweka, maar ik ben toch liever bij xlusenet.
De ironie is dat je nog steeds van dezelfde server download als toen je bij Eweka zat. bestanden komen van de server van highwinds. :lol:

howdyho
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 12:37
Reputation: 0

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#4

Bericht door howdyho »

weet er iemand welke providers niet de highwinds of giganews servers gebruiken?

thnx!

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#5

Bericht door ManiaK »

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

shadowfox64
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2014, 07:28
Reputation: 0
Usenet: geen
Internet: ziggo

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#6

Bericht door shadowfox64 »

Goedemorgen,

Voor mij helaas wel een negatieve ervaring met XLUsenet en hun "24/7" support.
Ik heb afgelopen weekend een sms account bij hun gekocht voor 24 uur omdat ik
iets wilde downloaden.
Betalen ging vlot en was geaccepteerd volgens hun eigen website en ik zou een mailtje
ontvangen met de logincodes.......
Niet dus, ook niet na uren wachten.
Toen maar besloten hun support te mailen maar helaas geen enkele reactie, ook niet toen ik
nog een aantal maal op deze zaak terugkwam, de volgende dag!
Zeer kwalijke zaak dat je zomaar je geld kwijt kan raken zonder dat je überhaupt even response
van die lui krijgt!
Het gaat me niet om die 1.10 euro maar om het principe en ik laat het er niet bij zitten!

John Amstelveen

Sandra Jones
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2014, 15:11
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Telenet

Re: Ervaring & Discussie: XLUsenet

#7

Bericht door Sandra Jones »

Beste Klanten,

We hebben op dit moment een storing waar we mee bezig zijn. Een aantal aanpassingen vinden plaats op de servers. Het kan dus zijn dat er sommige klanten zijn die verbindsproblemen ondervinden.

Graag deze pagina in de gaten houden:

https://xlusenet.com/status
Deze melding pas vandaag verschenen op hun website. De storing duurt echter al 3 dagen en is nog steeds niet opgelost.
Geen reactie van het zogenaamde support team dat 24/7/365 bereikbaar is volgens hun reclame.
Qua klantvriendelijkheid moeten ze blijkbaar nog veel leren. :evil: :evil: :evil:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer