Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Powernews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie: Powernews

#1

Bericht door ManiaK »

Powernews staat ook nog niet in het lijstje, dus die voeg ik maar eens toe.

Powernews werkt hier inmiddels prima in combinatie met zowel Spotnet (1.7.4) als Spotlite (1.0.3).
(Bij mij bleek het noodzakelijk om een schone install te doen van Spotnet voordat ik de reacties snel binnen kon halen.)
Retentie voor downloaden 600+. Headerretentie op dit moment 208 dagen.
Nog geen SSL in Spotlite mogelijk (wordt aan gewerkt) In Spotnet werkt SSL wel.
(inmiddels -16 maart 2011- werkt SSL in Spotlite ook naar behoren!)
Powernews zet geen IPnummer of X-trace in de header. Ook altijd prettig om te weten.
De pakketten en prijzen van Powernews kun je zelf bekijken op de site.

Wat ik zelf het belangrijkste vind, is dat er bij Powernews met de klant meegedacht wordt en dat je (naar mijn ervaring) binnen 24 uur antwoord krijgt als je een ticket aanmaakt.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Manuel74
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 mei 2013, 14:24
Reputation: 0
Usenet: powernet
Internet: Telfort

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#2

Bericht door Manuel74 »

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb een aantal vragen.
Mijn internetprovider is KPN. Omdat ik vaker de melding kreeg dat een article too old was, heb ik nu
powernews account genomen.

Nu valt me op dat de snelheid wat eerst rond de 500 Kbps nu naar 250 Kbps is gezakt.
Aangezien ik een leek ben op dit gebied, vraag ik me af of ik iets verkeerd heb ingesteld.

Wie kan me helpen ?
Verplaatst uit het supernews topic
- ManiaK
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#3

Bericht door ardy43 »

Hoi Manuel74,

Voor je probleem met de snelheid zou je de zoekfunctie van dit forum kunnen gebruiken, er is al enorm veel over geschreven.
Zoek bv op Spotnet snelheid :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer