Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Waar moet ik wachtwoord invoeren bij een gedownloade film

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Suicagoce
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2012, 19:24
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Vodafone

Waar moet ik wachtwoord invoeren bij een gedownloade film

#1

Bericht door Suicagoce »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Vodafone/Glashart media
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Firewall?.. euh.. ?
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen probleem. Gewoon een vraag wat al een tijdje leeft.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik bemerk dat er bij sommige films een wachtwoord staat vermeld.

Vaak durf ik de betreffende film dan ook niet meer te downloaden omdat ik bang ben dat ik het achteraf toch weer moet verwijderen omdat ik als noob niet weet hoe, waar en wanneer ik dit moet invoeren. Dat is best jammer, want dan moet ik genoegens nemen met een film van mindere kwaliteit die geen wachtwoord bevat. Ik heb 1 zo'n film gedownload en eindig met enkele "r01, r02, r03 etc." bestanden. Ik weet niet wat ik hier mee moet? Mijn mediaplayer herkent de film niet.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

XML?:S
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Waar moet ik wachtwoord invoeren bij een gedownloade fil

#2

Bericht door hjvbft »

Download de nzb via Spotnet.
Hernoem de NZB zoals hier word uitgelegd.
Importeer via één van de mogelijkheden daarna de NZB weer in Spotnet.

Een nfo kan geopend worden met DAMN NFO Viewer.
De bestandsnaam van de nfo is meestal niet het wachtwoord.
De "r01, r02, r03 etc." kunnen o.a. geopend worden met Winrar.

Als er bij een spot staat dat het wachtwoord via een bepaalde site gekregen kan worden een andere spot gebruiken. De spot is dan bedoeld om je naar hun site te lokken en het wachtwoord word niet gegeven. Zorg dus voor het downloaden van een spot met wachtwoord dat het wachtwoord bekend is en klopt. Het makkelijkste is spots met wachtwoorden te negeren. Het meeste staat meerdere malen op usenet.
Geen reactie meer van TS, daarom gaat dit topic op slot. Heropenen is geen probleem, stuur me even een PB :goed:
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer