Unable to connect to the remote server
Geplaatst: 05 aug 2011, 23:45
beste spotnet gebruikers,
Ik zit met een probleem wat zich eigenlijk pas twee dagen voordoet. Wanneer ik een spot probeer te downloaden krijg ik (ineens) de melding "Unable to connect to the remote server" dit probleem deed zich tot op een paar dagen geleden nog niet voor. Dacht dat het wel "over" zou gaan, maar ook na het checken van mijn gegevens in spotnet, en het aanpassen van de poorten zowel als de verbindingen geeft spotnet nog steeds deze melding en weet niet wat ik ermee moet.
Ook heb ik al wat research gedaan op dit forum, en ik kan ook zeggen dat ik geen antivirus geinstalleerd heb, of dan wel een firewall voor spotnet aan heb staan, er is in de afgelopen weken niets gebeurt wat spotnet op welke manier dan ook had kunnen affecteren.
Ik wil jullie hierbij graag om jullie hulp vragen, en hoop zo snel mogelijk van jullie te horen
stats.
internet provider: Ziggo
usenet provider: XSNews Elite
spotnet versie: v 1.7.4
Ik zit met een probleem wat zich eigenlijk pas twee dagen voordoet. Wanneer ik een spot probeer te downloaden krijg ik (ineens) de melding "Unable to connect to the remote server" dit probleem deed zich tot op een paar dagen geleden nog niet voor. Dacht dat het wel "over" zou gaan, maar ook na het checken van mijn gegevens in spotnet, en het aanpassen van de poorten zowel als de verbindingen geeft spotnet nog steeds deze melding en weet niet wat ik ermee moet.
Ook heb ik al wat research gedaan op dit forum, en ik kan ook zeggen dat ik geen antivirus geinstalleerd heb, of dan wel een firewall voor spotnet aan heb staan, er is in de afgelopen weken niets gebeurt wat spotnet op welke manier dan ook had kunnen affecteren.
Ik wil jullie hierbij graag om jullie hulp vragen, en hoop zo snel mogelijk van jullie te horen
stats.
internet provider: Ziggo
usenet provider: XSNews Elite
spotnet versie: v 1.7.4