Pagina 1 van 1

Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 05 aug 2011, 23:45
door luc1f3r
beste spotnet gebruikers,
Ik zit met een probleem wat zich eigenlijk pas twee dagen voordoet. Wanneer ik een spot probeer te downloaden krijg ik (ineens) de melding "Unable to connect to the remote server" dit probleem deed zich tot op een paar dagen geleden nog niet voor. Dacht dat het wel "over" zou gaan, maar ook na het checken van mijn gegevens in spotnet, en het aanpassen van de poorten zowel als de verbindingen geeft spotnet nog steeds deze melding en weet niet wat ik ermee moet.

Ook heb ik al wat research gedaan op dit forum, en ik kan ook zeggen dat ik geen antivirus geinstalleerd heb, of dan wel een firewall voor spotnet aan heb staan, er is in de afgelopen weken niets gebeurt wat spotnet op welke manier dan ook had kunnen affecteren.

Ik wil jullie hierbij graag om jullie hulp vragen, en hoop zo snel mogelijk van jullie te horen :)

stats.
internet provider: Ziggo
usenet provider: XSNews Elite
spotnet versie: v 1.7.4

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 06 aug 2011, 19:18
door luc1f3r
Is er niemand die mij kan helpen?

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 06 aug 2011, 20:17
door hjvbft
Om diverse vragen te voorkomen klikken op Ondersteuningsverzoek en invullen.
Vergeet vooral de inhoud van de servers.xml niet (zonder gebruikersnamen en wachtwoorden).
De locatie van servers.xml staat in de FAQ.

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 13 aug 2011, 18:10
door KoffieBo0N
Dit topic is onopgelost en ouder dan vijf dagen.
Een slotje! Toch niet mee eens? Stuur mij een PB :goed:!