Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
racdeen
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 nov 2013, 15:08
Reputation: 0
Usenet: xsnews

Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon

#1

Bericht door racdeen »

Hallo,

Is er een mogelijkheid om een download te starten via Spotnet die geïnstalleerd staat op mijn pc op zolder, maar dat ik de zoekopdracht doe op een pc ergens anders of (bij voorkeur) via mijn Android-telefoon (dus via een app)?
Misschien dat het al bestaat, maar ik heb het nog niet gevonden i.e.g.
Naar mijn mening zou het het mooist zijn als de layout precies hetzelfde is als het huidige op de pc, dus zoeken aan de linkerkant van het scherm en de resultaten aan de rechterkant en dat een eventueel resultaat wordt weergegeven net als op de pc.
Als je dan de pijl aanklikt zou dan echter de pc (in mijn geval die op zolder staat) moeten gaan downloaden i.p.v. dat de download start vanaf het apparaat waar de zoekopdracht is ingevoerd.

Bij voorbaat bedankt voor de reacties.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Spotnet op pc starten vanaf astand/Android-telefoon

#2

Bericht door Blauwbek »

Dubbelpost
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer