Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#351

Bericht door Thisegzz »

Zodra de DNS is bijgewerkt. Hopelijk gaat dat sneller als de vorige keer :shifty:
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

lieske449
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:59
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#352

Bericht door lieske449 »

Sinds 2 dagen doet mijn spotnet improver het niet meer, weet niet hoe dat kan en heb ook geen smiley's meer. :? Heb 1 keer met spotnet launcher spotnet geopend en sindsdien is het.
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#353

Bericht door Krukas »

TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek) (Respect)
Wat van SIL doet het bij jou dan niet?
Het enige wat niet werkt (nu de site niet te bereiken is) is de black- whitelist aanmeld formulier. en je kunt de 'verse' black- whitelist niet ophalen.
lieske449 schreef:Sinds 2 dagen doet mijn spotnet improver het niet meer, weet niet hoe dat kan en heb ook geen smiley's meer. :? Heb 1 keer met spotnet launcher spotnet geopend en sindsdien is het.
Klopt de werking van SI is afhankelijk van de site haatmij.nl Die is momenteel niet bereikbaar.
Laatst gewijzigd door Krukas op 27 okt 2011, 22:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

lieske449
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:59
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#354

Bericht door lieske449 »

Bedankt voor het snel reageren, ik dacht al dat het aan mij lag.
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#355

Bericht door Krukas »

lieske449 schreef:Bedankt voor het snel reageren, ik dacht al dat het aan mij lag.
Als je overstapt naar Spotnet Improver Local (SIL) heb je de smileys weer. Je krijgt dan tevens de mogelijkheid om naast de Black- Whitelist een Friendslist samen te stellen.
Laatst gewijzigd door Krukas op 27 okt 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

lieske449
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:59
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#356

Bericht door lieske449 »

Bedankt, dat zal ik eens uit gaan proberen. :thanks:

TifKag
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#357

Bericht door TifKag »

Krukas schreef:
TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek) (Respect)
Wat van <KNIP> doet het bij jou dan niet?
Het enige wat niet werkt (nu de site niet te bereiken is) is de black- whitelist aanmeld formulier. en je kunt de 'verse' black- whitelist niet ophalen.
Niets meer, font wordt niet kleiner geen smilies ....kortom niets
Als ik de oude spotnetimprover.js en spotnetimprover.js_SIL "readonly" zet, blijft alles werken.
maar... als ik de readonly eraf haal, worden er 2 nieuwe files opgehaald, en zijn alle smilies weg, en de grootte van het lettertype werkt ook niet meer.

Dus waarschijnlijk klopt er iets niet in de .js bestanden

Ik heb een flushdns gedaan, en als ik http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js intik vraagt ie9 of ik het script wil downloaden, dus de DNS is dan (volgens mij) al bijgewerkt.
Link verwijderd Forumregel: Namen of links naar Usenet Index websites ( Alleen FTD mag ) mogen niet in de berichten geplaatst worden.
- MariaK
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#358

Bericht door Thisegzz »

Als het goed is zou ie het weer moeten doen binnen nu en 24 uur.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

jaapie18
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 jul 2011, 09:34
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#359

Bericht door jaapie18 »

Thisegzz schreef:Als het goed is zou ie het weer moeten doen binnen nu en 24 uur.
de link http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js werkt wel . Maar heb toch dat spotnet improver niet werkt in spotnet.Waar ligt het aan?
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#360

Bericht door Krukas »

TifKag schreef:
Krukas schreef:
TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek) (Respect)
Wat van <KNIP> doet het bij jou dan niet?
Het enige wat niet werkt (nu de site niet te bereiken is) is de black- whitelist aanmeld formulier. en je kunt de 'verse' black- whitelist niet ophalen.
Niets meer, font wordt niet kleiner geen smilies ....kortom niets
Als ik de oude spotnetimprover.js en spotnetimprover.js_SIL "readonly" zet, blijft alles werken.
maar... als ik de readonly eraf haal, worden er 2 nieuwe files opgehaald, en zijn alle smilies weg, en de grootte van het lettertype werkt ook niet meer.

Dus waarschijnlijk klopt er iets niet in de .js bestanden

Ik heb een flushdns gedaan, en als ik http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js intik vraagt ie9 of ik het script wil downloaden, dus de DNS is dan (volgens mij) al bijgewerkt.
Welk Spotnet versie gebruik je? alsv Spotnet v.175 of hoger gebruikt moet in je spotnetimprover.js versie v2.0 staan
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer