Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

TrippleXXX
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 feb 2011, 20:26
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telfort

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#21

Bericht door TrippleXXX »

quote]Als je ook een rectie plaats in spotnet met smiley's en vette tekst wordt dit niet zichtbaar in spotnet wel in spotlite. :?: :?: [/quote]
Jawel hoor, je zult alleen even de spot opnieuw moeten openen om het script zijn werk te laten doen.[/quote]

Deze doet het echt niet. Zie de spot van tvpower Game of Thrones Seizoen 1 DVD 3 NLsubs.
Heb ik twee berichten in staan met vette tekst en smileys, deze worden niet zichtbaar, ook niet als ik spotnet afsluit en opstart.
In andere spots wel zie een eigen spot van een tijd geleden Style XP deze gebruik ik maar voor de test.

TrippleXXX

O ja in iedergeval een :beer: :beer: of twee voor al het goede werk
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#22

Bericht door Thisegzz »

Ik zie het. Op de een of andere manier herkent het script die spot niet. Bij andere spots werkt het waarschijnlijk wel ;)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

hugo2
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2011, 06:35
Reputation: 0
Locatie: tilburg - brabant
Leeftijd: 56

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#23

Bericht door hugo2 »

hhahaah toppie zal dit ook eens gaan proberen eindelijk van die rotzooi makers af :)
Afbeelding

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#24

Bericht door Darkling »

Kan iemand mij vertellen als je op de zwarte lijst staat hoe je dit ongedaan kunt maken? Want dit gaat dus echt helemaal nergens over om mij op de blacklist te zetten.

Ik heb inmiddels zelf maar een berichtmelding gestuurd.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#25

Bericht door Thisegzz »

Er was iemand zo grappig om 'Virus!' te plaatsen onder een aantal van je posts en daardoor werd ik op het verkeerde been gezet. Daarnaast heb je bij de twee laatste posts opeens een ander ID, wat wijst op een faker. Deze twee dingen waren voor mij voldoende bewijs om je op de blacklist te plaatsen.
Je bent inmiddels weer van de blacklist af. Mijn excuses :censored:
Report schreef:NameSteal - Darkling heeft een ander ID.
+
Fake spots (dit is zn 2e in 15min), beide gespot als voldaan verzoek en met virus volgens 1 vd commenst, maar dat heb ikzelf niet getest.

Grtsz en vergeet niet te genieten van het weekend!
Kapnah, degene die overal 'Virus!' onder plaatst, staat inmiddels wel op de blacklist.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#26

Bericht door Darkling »

Dankje voor het snelle handelen. Ik had wat pc problemen waardoor ik de afgelopen dagen tig verschillende id's gehad heb. (toevallig nu weer en hopelijk werkt het nu wel :oops: )

Gr. Darkling

spotterd
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 mar 2011, 10:47
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#27

Bericht door spotterd »

@Downloads Robot

Is het misschien mogelijk om het voorbeeld van zoutoplossing te veranderen in een echte valste spotter? Ik schrok namelijk toen ik het zag! Groetjes.

HJSpotnet
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2011, 10:24
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#28

Bericht door HJSpotnet »

Kan het kloppen dat ik het script niet meer in kan zien op: http://jij.haatmij.nl/spotnet/spotnetimprover.js ? Niet dat ik het niet vertrouw, maar toch...

Hagel
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:00
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#29

Bericht door Hagel »

Klopt het dat als je op Spotnet zit en tegelijkertijd SABnzdb open hebt staan dat Spotnet Improver er dan de brui aan geeft?
Het valt mij namelijk op Spotnet Improver niet constant aan het werk is. :?

Spotnet Improver is een uitstekend hulpmiddel en ik hoop dat het er in een volgende versie van Spotnet standaard bij zit.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

#30

Bericht door Thisegzz »

@spotterd; Ik heb er uitleg bij gezet.

@HJSpotnet; Dat klopt, de host lag er even uit. Hij is nu weer online.

@Hagel; hij zou het gewoon moeten doen zolang je met het internet verbonden bent. Thnx voor je compliment ;)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer