Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


DarkChild
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 feb 2011, 11:47
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#311

Bericht door DarkChild »

Darkling schreef:Bedankt MassD67, dit werkt inderdaad. :clap: Ik heb hem op 11 gezet en vind het is perfect nu. :mrgreen:

@Thisegzz: misschien een idee om dit in je script mee te zenden? Er zullen wellicht vele anderen hetzelfde probleem ervaren.
Werkt perfect. Weet iemand de achterliggende gedachte om in 1.7.6 überhaupt voor 'lettergrootte bril niet nodig' is gegaan? Lijkt me fijn om dat lokaal voor spots aan te passen *adds to wishlist*

Bij eerder gebruik van spotnet improver viel me op dat het soms 10/15 seconden duurde voor een spot verscheen. Waren dat inderdaad (capaciteits)problemen van de server?

In ieder geval bedankt voor de moeite so far, ik kan mijn lenzen weer gewoon inhouden ;)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#312

Bericht door Thisegzz »

DarkChild schreef:Bij eerder gebruik van spotnet improver viel me op dat het soms 10/15 seconden duurde voor een spot verscheen. Waren dat inderdaad (capaciteits)problemen van de server?
Wellicht was dat het probleem. Heb je het nu niet meer?
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

masutrix
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#313

Bericht door masutrix »

Hier is de site nog steeds niet bereikbaar, nog steeds dns problemen ?

Bietel
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2011, 19:13
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#314

Bericht door Bietel »

Nou mensen, ik geef het op! :crazy:
Heb Spotnet 1.7.6. draaiende, maar de improver werkt bij niet......... :facepalm:
Draai met XP Prof. en heb het script handmatig aangepast, maar lauw loene, niet werken dus! :x
Werkte wel onder 1.7.4.........dus ik baal best! :cry:
Maar goed, nu de koffer in, morgen weer een dag.......... :zwaai:
Gebruikersavatar

Mustang5.0
Berichten: 57
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:47
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#315

Bericht door Mustang5.0 »

DarkChild schreef:
Darkling schreef:Bedankt MassD67, dit werkt inderdaad. :clap: Ik heb hem op 11 gezet en vind het is perfect nu. :mrgreen:

@Thisegzz: misschien een idee om dit in je script mee te zenden? Er zullen wellicht vele anderen hetzelfde probleem ervaren.
Werkt perfect. Weet iemand de achterliggende gedachte om in 1.7.6 überhaupt voor 'lettergrootte bril niet nodig' is gegaan? Lijkt me fijn om dat lokaal voor spots aan te passen *adds to wishlist*

Bij eerder gebruik van spotnet improver viel me op dat het soms 10/15 seconden duurde voor een spot verscheen. Waren dat inderdaad (capaciteits)problemen van de server?

In ieder geval bedankt voor de moeite so far, ik kan mijn lenzen weer gewoon inhouden ;)
Bij mij waarschijnlijk ook een DNS fout, dus ik zie de tekst wel in normale letters.
Helaas geen black en white list en dus ook smileys :roll:
Bij 1.7.5 werkte alles wel goed, maar met 1.7.6 niet ( met de nieuwe SNI ), terug gaan naar 1.7.5 helpt ook niet :think:
We wachten de DNS problemen af van Ziggo :facepalm:
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#316

Bericht door Krukas »

Mustang5.0 schreef:Bij mij waarschijnlijk ook een DNS fout, dus ik zie de tekst wel in normale letters.
Helaas geen black en white list en dus ook smileys :roll:
Bij 1.7.5 werkte alles wel goed, maar met 1.7.6 niet ( met de nieuwe SNI ), terug gaan naar 1.7.5 helpt ook niet :think:
We wachten de DNS problemen af van Ziggo :facepalm:
Ik vind het heel rot voor Thisegzz dat zijn site momenteel niet bereikbaar is waardoor het Improverscript momenteel niet werkt.
Er is gelukkig wel een alternatief: het script van Thisegzz lokaal op je eigen PC.
Zoek op Spotnet naar "S.I.L. v1.3 addon" of hier het NZB
Gebruikersavatar

Mustang5.0
Berichten: 57
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:47
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#317

Bericht door Mustang5.0 »

Krukas schreef:
Mustang5.0 schreef:Bij mij waarschijnlijk ook een DNS fout, dus ik zie de tekst wel in normale letters.
Helaas geen black en white list en dus ook smileys :roll:
Bij 1.7.5 werkte alles wel goed, maar met 1.7.6 niet ( met de nieuwe SNI ), terug gaan naar 1.7.5 helpt ook niet :think:
We wachten de DNS problemen af van Ziggo :facepalm:
Ik vind het heel rot voor Thisegzz dat zijn site momenteel niet bereikbaar is waardoor het Improverscript momenteel niet werkt.
Er is gelukkig wel een alternatief: het script van Thisegzz lokaal op je eigen PC.
Zoek op Spotnet naar "S.I.L. v1.3 addon" of hier het NZB
Ik lees wel alle berichten ( heb toch niets te doen :( ) ik wist dit ook ;)
Ik wacht ook wel dat het DNS probleem op is gelost :goed:
Maar bedankt Krukas :thanku:

masutrix
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#318

Bericht door masutrix »

Natuurlijk zijn we allemaal blij dat Thisegzz het initiatief heeft genomen om een white/blacklist in een addon te bouwen.
Ik geef m dan ook alle crediet voor deze addon. Thanks Thisegzz.

bjorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2011, 09:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#319

Bericht door bjorn »

Misschien een echte noob vraag,maar hoe kom ik achter mijn id?
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#320

Bericht door Thisegzz »

Een reactie plaatsen in Spotnet, na een aantal minuten de spot opnieuw openen en met je muis op de geplaatste reactie gaan staan. Je ziet dan een code van 4-6 tekens: die moet je hebben.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer